A London Motor Group elkészítette a világ állítólag első Ferrari kisteherautóját. Alapját egy Ferrari 412 adta, amit alig 1,8 millió forintért vásároltak, majd újítottak fel, és kapott egy 137 centiméteres platót, no meg amerikai szívet. Az olasz V12 helyett egy Chevrolet V8-as dübörög benne.
Ez az 1993-as Saab 900 2,3 Turbo egy észt apróhirdetési oldalon tűnt fel pár évvel ezelőtt 29 500 eurós áron.
Egy 1971-es Mercedes 220D adta az alapot, az eredeti dízelmotor helyén V8-as Lexus blokk pöffeszkedik, automata váltójával egyetemben.
1982-es Saab 900 pickup
Inkább nem is akarjuk tudni, kinek jutott eszébe egy Audi Q7-esből efféle szörnyet kreálni.
BMW-ből egész sok platós verziót építenek vállalkozó kedvű műhelyek, de a gyáriak sem hagyták ki a ziccert. A képen látható két M3-as (E30, E92) a bajorok alkotása.
Elsőre Rolls-Royce, de közel sem az, inkább egy luxusöltönybe bújtatott melós. A lemezek alatt ugyanis egy 1977-es Dodge W200 lapul.
Rolls-Royce Silver Shadow II alapokra épült platós. Trágyának ennél nagyobb luxus nem kell.
Tulajdonképpen nem klasszikus pickup, de annyira menő, hogy nem maradhatott ki ez a forgatásokhoz használt, hatkerekű Volvo XC70.
Harry Thomas először 70 centiméterrel megnövelte a 928 GTS hosszát, hogy elférjen a harmadik tengely, az 5,4 literes V8-as erőforrást 6,1 literesre fúrták fel, teljesítményét 350-ről 390 lóerőre emelték.