A legjobb, legolcsóbb téli gumikon túl is van élet. Összeszedtünk pár izgalmas darabot a gumigyártók kínálatából:

Ezek most nem a legjobb téli gumik 1
Michelin X Tweel Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyat a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

9. – Michelin X Tweel – Bár ránézésre teljesen valószínűtlen, hogy legyen levegő nélküli, szellős abroncs, mégis gyárt ilyet a Michelin, már jó ideje. Olyannyira, hogy bárki meg is veheti. Előnyei között a minimális karbantartási igény és a garantáltam defektmentes üzem a legfontosabb. Mondjuk jól is néz ki.

A Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

8. –  Bridgestone is készít levegő nélküli abroncsot. Ami még környezetbarát is. Már amennyire lehet. Amikor egy átóbégatott éjszaka után Donovalyban az éj leple alatt leeresztett autóink kerekeit próbáltuk visszahozni az életbe, akkor azt énekeltük, hogy „Szlovákok, szlovákok, miattatok pumpálok”. Ennek a guminak aztán kereshették volna a szelepeit a derék tótok napestig!

 

 

7. – A Hankooknak is megvan a saját víziója, ők egy egész sorozatot álmodtak gumiból. Terepre, versenypályára, akárhova:

 

Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

6. – Tavaly a Genfi Autószalonon mutatkozott be a Goodyear gömbgumija az Eagle-360. A kisgömböcöt a jövő járgányai alá álmodta a cég, ami máshogy nem is, csak mágneses úton csatlakoztatható hozzájuk. Cserébe minden irányba képes elfordulni.

 

 

Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? Tádááám:

5. – Jézus óta tudjuk, hogy vízen járni nem lehetetlen. De mi van azzal, aki nem gyalogolni, hanem autózni kíván a vízen? A válasz Oroszországból érkezik, tádááám:

Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

4. – Na, kitalálja valaki, hol adták el a legdrágább gumiabroncsot? Hát persze, hogy Dubaiban. A szokáshoz híven ez sem a mögötte álló mérnöki munkától, tudástól kerül 600 ezer dollárba egy készlet, hanem azért, mert arannyal, gyémántokkal tették kívánatosabbá. Brávó!

A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, abroncs 4,7 tonnás és Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

3. – A Michelin készíti a legnagyobb abroncsot. Mérete 59/80 R63-as, az abroncs 4,7 tonnás és a Caterpillar 797B gyári gumija. Új ára 55 ezer dollár, amiért már egy új Porschét is lehet venni.

Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

2. – Ez a Curiosity egyik kereke. Ugyan ez nem is igazi gumiabroncs, de mégis érdekes darab ez a 20 colos, mostoha körülményekre és garantáltan gumiszerelő-mentes vidékekre. Itt senki nem várná meg az assistance-ot

A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.

1. – A világ talán legértelmetlenebb abroncsa. Figyeljék csak a méreteit: 365/15-24. Levegő talán nem is fér bele.