Összeszedtünk 10 különleges megoldást, amivel az autógyártók a második, vagy éppen a harmadik üléssorban próbálnak valami újat, praktikusat mutatni. A tologatható üléssortól a Mazda Karakuriján át a padlóba süllyeszthető ülésekig lesz itt minden.
Fiat Multipla – A Multipláról elsőre a fertelmes, nyomorult külső jut mindenkinek az eszébe, pedig ennél használhatóbb, élhetőbb belsejű autó kevés van. Aki képes rá, hogy reggelente leszegett fejjel, hunyorítva közelítse meg, az igazán boldog lehet ezzel a guruló nappalival.
Fiat Multipla – A Multipláról elsőre a fertelmes, nyomorult külső jut mindenkinek az eszébe, pedig ennél használhatóbb, élhetőbb belsejű autó kevés van. Aki képes rá, hogy reggelente leszegett fejjel, hunyorítva közelítse meg, az igazán boldog lehet ezzel a guruló nappalival.
Fotó megosztása:
Honda FR-V – A Honda hatszemélyes egyterűje elöl-hátul 3-3 darab üléssel kínál a megszokottnál eggyel több helyet az autóban. Mindezt kompromisszummentesen. Az első ülésből – ha épp nem szállítunk rajta senkit – könyöklő, vagy tárolórekesz is hajtogatható.
Honda FR-V – A Honda hatszemélyes egyterűje elöl-hátul 3-3 darab üléssel kínál a megszokottnál eggyel több helyet az autóban. Mindezt kompromisszummentesen. Az első ülésből – ha épp nem szállítunk rajta senkit – könyöklő, vagy tárolórekesz is hajtogatható.
Fotó megosztása:
Land Rover SIII – A Land Rover sosem arról volt híres, hogy sokat ad a kényelemre. Viszont a lógó orral sivatagban bandukolásnál még az is jobb, ha tízen zsúfolódnak bele egy átlagos autónál alig nagyobb terepjáróba. Ez a régi Seris III-as is tízüléses, ami valószínűleg így már csak D-s jogsival vezethető. Szerencsére az első középső ülés elhagyásával könnyen kilencszemélyesre alakítható.
Land Rover SIII – A Land Rover sosem arról volt híres, hogy sokat ad a kényelemre. Viszont a lógó orral sivatagban bandukolásnál még az is jobb, ha tízen zsúfolódnak bele egy átlagos autónál alig nagyobb terepjáróba. Ez a régi Seris III-as is tízüléses, ami valószínűleg így már csak D-s jogsival vezethető. Szerencsére az első középső ülés elhagyásával könnyen kilencszemélyesre alakítható.
Fotó megosztása:
Honda Civic – A Civic illetve Jazz hátsó ülése zseniális, a háttámlát is le lehet hajtani, illetve az ülőlapot felhajtani. Mindezt egy mozdulattal, könnyen, egyszerűen. Attól függően, hogy mire van szükség.
Honda Civic – A Civic illetve Jazz hátsó ülése zseniális, a háttámlát is le lehet hajtani, illetve az ülőlapot felhajtani. Mindezt egy mozdulattal, könnyen, egyszerűen. Attól függően, hogy mire van szükség.
Fotó megosztása:
Renault Twingo - A mókás francia kisautó nemcsak a meglepő formájával, hanem ügyesen, jól variálható belső terével is nagyot ütött, amikor 1992-ben megjelent a piacon. Elképesztő mennyiségű dolgot bele lehet pakolni, és az európai kisautók között a Twingónak először volt tologatható hátsó ülése.
Renault Twingo - A mókás francia kisautó nemcsak a meglepő formájával, hanem ügyesen, jól variálható belső terével is nagyot ütött, amikor 1992-ben megjelent a piacon. Elképesztő mennyiségű dolgot bele lehet pakolni, és az európai kisautók között a Twingónak először volt tologatható hátsó ülése.
Fotó megosztása:
Toyota Yaris Verso – a Yaris óriásivá puffasztott egyterűje majdnem olyan ronda, mint egy Multipla, de a belseje legalább annyira hatalmas és ügyesen használható. A hátsó ülések kivételével pedig akár kisteherautóként is munkára fogható.
Toyota Yaris Verso – a Yaris óriásivá puffasztott egyterűje majdnem olyan ronda, mint egy Multipla, de a belseje legalább annyira hatalmas és ügyesen használható. A hátsó ülések kivételével pedig akár kisteherautóként is munkára fogható.
Fotó megosztása:
Renault Modus – Ismét egy ügyesen variálható, nem túl nagy francia autó. Itt a hátsó ülésekné az a avrázslat, hogy az ülőlap alól lehet előhajtogatni egy plusz támlát, és az ülések lapja is elcsúsztatható oldalirányba. Ha teherautóként használná valaki a Modust, akkor az amúgy előre-hátra is tologatható üléseket fel is lehet hajtani.
Renault Modus – Ismét egy ügyesen variálható, nem túl nagy francia autó. Itt a hátsó ülésekné az a avrázslat, hogy az ülőlap alól lehet előhajtogatni egy plusz támlát, és az ülések lapja is elcsúsztatható oldalirányba. Ha teherautóként használná valaki a Modust, akkor az amúgy előre-hátra is tologatható üléseket fel is lehet hajtani.
Fotó megosztása:
Honda FR-V – A Honda hatszemélyes egyterűje elöl-hátul 3-3 darab üléssel kínál a megszokottnál eggyel több helyet az autóban. Mindezt kompromisszummentesen. Az első ülésből – ha épp nem szállítunk rajta senkit – könyöklő vagy tárolórekesz is hajtogatható.
Renault Modus – Ismét egy ügyesen variálható, nem túl nagy francia autó. Itt a hátsó üléseknél az a varázslat, hogy az ülőlap alól lehet előhajtogatni egy plusz támlát, és az ülések lapja is elcsúsztatható oldalirányba. Ha teherautóként használná valaki a Modust, akkor az amúgy előre-hátra is tologatható üléseket fel is lehet hajtani.
Toyota Yaris Verso – a Yaris óriásivá puffasztott egyterűje majdnem olyan ronda, mint egy Multipla, de a belseje legalább annyira hatalmas és ügyesen használható. A hátsó ülések kivételével pedig akár kisteherautóként is munkára fogható.
Renault Twingo – A mókás francia kisautó nemcsak a meglepő formájával, hanem ügyesen, jól variálható belső terével is nagyot ütött, amikor 1992-ben megjelent a piacon. Elképesztő mennyiségű dolgot bele lehet pakolni, és az európai kisautók között a Twingónak először volt tologatható hátsó ülése.
Chrysler Stow n Go – Az amerikaiak szeretnek mindent túlzásba vinni, így a Chrysler megcsinálta azt az ülésrendszert, ahol az üléseket a padlóba lehet süllyeszteni, ha épp nem kellenek, és elképesztő méretű rakteret lehet kialakítani a hűlt helyükön. A melóba villanymotorok is besegítenek, ha kell.
Mazda Karakuri – A Mazda a teáscsészével a kezében sétáló japán Karakuri babáról nevezte el rafinált ülésrendszerét. Alább egy videó, azon szépen látszik, hogyan lehet különféle varázslatokat csinálni vele:
Land Rover SIII – A Land Rover sosem arról volt híres, hogy sokat ad a kényelemre. Viszont a lógó orral sivatagban bandukolásnál még az is jobb, ha tízen zsúfolódnak bele egy átlagos autónál alig nagyobb terepjáróba. Ez a régi Seris III-as is tízüléses, ami valószínűleg így már csak D-s jogsival vezethető. Szerencsére az első középső ülés elhagyásával könnyen kilencszemélyesre alakítható.
Honda Civic – A Civic és a Jazz hátsó ülése zseniális, a háttámlát is le lehet hajtani, illetve az ülőlapot felhajtani. Mindezt egy mozdulattal, könnyen, egyszerűen. Attól függően, hogy mire van szükség.
Opel Zafira – tágas egyterűként nem meglepő, hogy a variálhatóság a Zafiránál is jól sikerült. A harmadik üléssor ülései a padlóba rejtve várják, hogy használatba vegyék őket, a második üléssorban pedig a középső ülés kartámasszá hajtogatásával és az ülőlapok beljebb csúsztatásával lehet javítani a komforton.