„Összeültünk és két perc alatt eldöntöttük, hogy a hazai modellek alapfelszereltségét fejlégzsákkal egészítjük ki.” – mondták a döntés körülményeiről a Rover importőr Wallis Motornál. A még a BMW égisze alatt kifejlesztett Rover 75 a feláras fejlégzsákkal 32 pontot kapott volna az autógyártóktól független EuroNCAP töréstesztjén, ami a 33 pontos Renault Laguna, az első ötcsillagos biztonságú autó mögött a második helyet jelenti. A tesztet végző szervezet azonban levonta ezt a két pontot, mivel a fejlégzsák nem széria a tesztben résztvett kivitelen. A Rover 75 így nem kapta meg a maximális öt csillagot, hanem a négycsillagos eredményt elérő autókon belül bizonyult az egyik legjobbnak. A hazai importőr a közel ötcsillagos eredményre reagálva határozott úgy, hogy a Magyarországon június végétől megrendelt, tehát augusztusban legyártandó autók már hat légzsákkal érkeznek hazánkba.
Nyár végétől még egy ötcsillagos autó a magyar piacon
Az EuroNCAP töréstesztjén kiváló eredményt elérő 75-ös Rovert az fosztotta meg a maximálisan adható öt csillagtól, hogy az alapkivitelen feláras a fejlégzsák. A hazai importőr döntése alapján nyártól minden hazánkban megrendelt Rover 75 alapfelszereltségét széria fejlégzsákkal bővíti, amivel a Rover felső középkategóriás autója eléri az ötcsillagos minősítéshez szükséges EuroNCAP pontszámot.