A frontális ütközésnél 64 km/órás sebességgel ütköztették az autót egy deformálódásra képes falnak, 40 százalékos átfedéssel. A rugalmas alakváltozásra képes, méhsejt mintás fal testesíti meg a másik, ütközésben résztvevő járművet. A szemből történő ütközésnél a Multipla karosszériája jelentősen deformálódott, és az utasok túlélési esélyét is meglehetősen csökkentette. A vezetőt helyettesítő bábú feje a légzsák ellenére az ütközéskor beleütődött a kormányba. A Multipla mind a hat utasa hárompontos biztonsági övet kap, az utas oldali légzsák pedig úgy van méretezve, hogy ütközéskor az elöl középen ülő utast is védi.
Oldalsó ütközésnél 50 km/órás sebességgel csapódott be egy szerkezet az autó vezető felöli oldalába. A fejet és a felsőtestet védő oldallégzsákok hiánya ellenére a Multipla jól vizsgázott és a maximálisan megadható 16 pontot szerezte meg. Az oldallégzsák hiánya miatt azonban az oszlop tesztet nem végezték el az autón, amikor is 29 km/órás sebességgel egy oszlopnak csapódik az autó vezető felöli oldalával. Ezért a tesztért további két pont járt volna, de így 89 százalékos teljesítményt ért el a Multipla az teljes oldalsó törésteszten.
A tesztek végzők szóvá tették, hogy bár figyelmeztet egy címke arra, hogy gyermekülést veszélyes az első utasülésre tenni, ha ott légzsák van, azt azonban nem említik a feliraton, hogy bekapcsolt utas oldali légzsák esetén ütközésnél a gyermekülésben utazó kisbabát akár halálos erejű sérülés is érheti a légzsák miatt. Szintén hátrányként említették meg azt is, hogy az utas oldali légzsák kikapcsolása bonyolult.