Az orr-rész konstrukciója túl gyengének bizonyult. A túlélési tér erősen beszűkült, a sebességváltó benyomult az utastérbe. A vezető feje nekiütközött a kormánynak, amely 10 centiméternyit beljebb türemkedett az ütközésben.
A kipufogórendszer és az üzemanyagtank kiszakadt rögzítéséből. A tesztben vízzel töltötték meg a tartályt, de a tankból kijutó benzin további veszélyt okozna egy valós balesetben.
Az ADAC katasztrofálisnak nevezte a tesztelt jármű biztonságát és a védelmi képesség sürgős javítását követeli. Csakhogy a kamaszkorban megszerezhető vezetői engedély 350 kilogrammnál nem nehezebb autókra érvényes. A súlyhatár miatt a gyártóknak nincs túl sok lehetősége a mikroautók biztonságosabbá tételére, például masszívabb anyagok beépítésével.
A legnagyobb német autóklub szakértői szerint helyes volna feloldani a 350 kilós súlykorlátozást és inkább a Chevrolet Matiz – Renault Twingo kategóriájú városi miniket leszabályozni 45 km/óránál.
Ezzel a lépéssel biztonságosabb és nem feltétlenül drágább autóba ülhetnének a fiatalok. A sebességkorlátozást meg lehetne szüntetni, amikor az autó tulajdonosa 18 éves korában megszerzi az itthon B-kategóriásként ismert jogosítványt, tehát nem kellene egy igazi és egy mikroautóra is pénzt kiadni két éven belül.
Több nyugat-európai országban már 14, illetve 16 éves kortól jogosítványt szerezhetnek a polgárok kis teljesítményű, 45 km/órára korlátozott sebességű járművekre. A Népszabadság Kerékvilág melléklete szerint hazánkban nincs napirenden a mikroautókra érvényes jogosítvány bevezetése.