Halál olcsó autó
Miután a kínai szabadidőautő csúfosan megbukott a korábbi törésteszten, a gyár szakértők bevonásával próbál megoldást találni erre a komoly problémára. A megerősített, szilárdabb karosszéria mellett átdolgozzák a jármű külsejét is. Ha a terepjáró sikerrel veszi az újabb akadályokat, akkor még ez év végéig megkezdődhet nyugat-európai értékesítése, amit az igen gyenge törésteszt-eredmények erősen visszavetettek.

Ha az EU szabályainak minden tekintetben megfelel majd a módosított gépkocsi, akkor külön, tagországonkénti engedélyeztetési eljárás nélkül lesz forgalmazható a kínai autó. A mostani dízel erőforrást a VM 2.5 literes motorja fogja leváltani, amely már teljesíti az Euro 4-es emissziós normát. A tervek szerint részecskeszűrővel is ellátják majd új motorokat.

Az olcsó autók iránti igény tisztán látszik a Dacia Logan óriási sikerén is. Nem csak Kelet-Európában, hanem a gazdagabb nyugati országokban is keresik az újabb Daciákat. A jövőben egyedül Németországban évi 5000 darab autó értékesítésével számol a gyártó.

Jövő januárban a Landwind kisméretű egyterűvel is bővíti termékpalettáját az európai piacon. Az olasz formatervű autó hasonló méretekkel készül majd, mint az Opel Meriva.