Visszakapják a pénzüket a vevők, akik Belgiumban Brilliance BS6-ps modellt vásároltak. A kínai autók importőre azután döntött így, hogy nyilvánosságra került a jármű töréstesztje.
A német autóklub, az ADAC által elvégzett vizsgálatok során az autó mondhatni megbukott, az ötből egy csillagot
A Dekra is összetörte
A Dekra is összetörte
Fotó megosztása:
Nincs oldallégzsák
Nincs oldallégzsák
Fotó megosztása:
Ezzel szerették volna meghódítani Európát
Ezzel szerették volna meghódítani Európát
Fotó megosztása:
64 km/órával !
64 km/órával !
Fotó megosztása:
Az ajtó baragad
Az ajtó baragad
Fotó megosztása:
1 csillag
1 csillag
Fotó megosztása:
Oldalütközésnél a hatáértéknél nagyobb a terhelés
Oldalütközésnél a hatáértéknél nagyobb a terhelés
Fotó megosztása:
Az A oszlop nem tart
Az A oszlop nem tart
Fotó megosztása:
Életveszélyes
Életveszélyes
Fotó megosztása:
Inkább ne szálljunk be
Inkább ne szálljunk be
Fotó megosztása:
A műszerfal az utasok felé mozdul
A műszerfal az utasok felé mozdul
Fotó megosztása:
Gyenge az utascella
Gyenge az utascella
Fotó megosztása:
Ennyi maradt
Ennyi maradt
Fotó megosztása:
Fejsérülés lehet
Fejsérülés lehet
Fotó megosztása:
Ezzel szerették volna meghódítani Európát
Ezzel szerették volna meghódítani Európát
szerzett. A karosszériája teljesen gyenge, és szinte összeroppan, komoly veszélynek téve ki az utasokat. Ebben a kategóriában a négycsillagos minősítés alapkövetelménynek számít.
Az antwerpeni cég 120 darabot rendelet az autóból, amelyből eddig kilencet értékesített. A belga importőr kivonja a piacról az autót. Ezzel szemben az európai generál importőr, a HSO vezetője, Hans-Ulrich Sachs úgy nyilatkozott, kijavítják a hibát, és július végén újabb autót adnak az ADAC-nak, hogy megismételjék a vizsgálatokat, bízva a jobb eredményben. Az autót viszont addig is forgalmazzák.