Az EuroNCAP összetörte a Volkswagen felfrissített és megnagyobbított Caddy Life-ját. A nagy családi autó nem teljesített rosszul, de lehetne jobb is.
A frontális ütközésnél a Caddy utastere nem deformálódott, de a vezető mellkasa sérülésveszélynek van kitéve, ugyanúgy, ahogy a műszerfal alsó része veszélyeztetheti a térdek és combok épségét. Az autóban nincs térdlégzsák, és mivel a függönylégzsák sem alapfelszerelés, ezért az oszloptesztet nem végezték el.
Az oldalirányú ütközésnél csak a bábu adatai alapján maximális pontszámot kapott volna a Caddy, de mivel a tolóajtó nem maradt stabilan zárva, ezért a tesztelők levontak egy pontot.
A biztonsági övek használatára egyáltalán nem figyelmeztet az autó, így erre sem kapott pontot. A felnőtt utasok védelmére így összesen 27 pontot gyűjtött a Caddy Life, ez pedig 4 csillagot ér az EuroNCAP-nál.
A háromévesnek megfelelő bábu feje a megengedett értéknél jobban elmozdult, lehetővé téve, hogy a gyerekülésen kívüli tárgyakkal találkozzon. Az utasoldali légzsák kikapcsolható, de a Caddyben sem egyértelmű az állapotjelző, és a bekapcsolva maradt légzsák kockázatára figyelmeztető jelzés. Az EuroNCAP-nál a hátsó ülések ISOFIX rögzítőpontjainak jelölésével sem voltak megelégedve a tesztelők. 30 pontot kapott a gyerekek biztonságára a Caddy.
Az autó lökhárítója és a motorháztető éle nem ígér sok jót a gyalogosok – és főleg lábaik – számára, de a motorháztető többi része jól vizsgázott egy esetleges gázolást szimulálva. 13 pont, 2 csillag.