A Hyundai városi miniautója, az i10 ha nem is tökéletes, de elfogadható eredménnyel végzett az EuroNCAP töréstesztjén. Az elsősorban nőknek szánt kisautó biztonságán persze lehetne még javítani.
A koreai járgány utastere a frontális ütközésnél nagyjából ép maradt, de hiába volt a tesztautóban vezető és utasoldali légzsák is, a kormánykerék és a műszerfal így is komoly sérülési kockázatot jelentett a mellkas és a lábak számára. Oldalsó fejlégzsák híján az oszlopteszt elmaradt, az oldalirányú ütközésnél viszont megfelelően szerepelt az i10. A felnőtt utasok védelmére az autó 26 pontot, azaz négy csillagot gyűjtött.
A gyermekek védelmének terén jól szerepelt a kisautó, a 3 évesnek megfelelő tesztbábu eredményei maximális pontszámot értek. Az utasoldali légzsák egyszerűen kikapcsolható, ha a gyerekülés előre kerül, de az esetleg bekapcsolva hagyott biztonsági eszköz veszélyére nem figyelmeztet elég határozottan az autó. A hátsó ülés ISOFIX rögzítőpontjainak jelölése sem egyértelmű az EuroNCAP szakemberei szerint. 37 pont, négy csillag.
A gyalogosok lábaira a lehetőségekhez mérten vigyáz a Hyundai, a lökhárító jó értékelést kapott, a motorháztetőről azonban már nem mondható el ugyanez, bár ott sincs nagy gond, így az eredmény 21 pont, három csillag – egyáltalán nem rossz.