Felnőtt védelem ( 33 pont, 92 százalék)
Frontális ütközésnél az utascella stabil maradt, és a bábuk által mért értékek jó védelemről tanúskodtak. A térdek és a combcsontok biztonságban vannak a Bogárban, bár a kormányoszlop ennek ellenére okozhat sérülést. Az oldalütközéses tesztet maximális pontszámmal végezte a legújabb Bogár, valamint a veszélyesebb oszlopteszt során sem derült fény komolyabb veszélyre.
Jól szerepeltek a ráfutásos baleseteknél jelentkező nyaksérülésektől védő fejtámlák is.
Gyermekbiztonság ( 44 pont, 90 százalék)
A hároméves-forma gyermeknek megfelelő bábu adatai alapján a Bogár maximális pontszámot érdemelt. Frontális ütközésnél mindkét tesztbábu a helyén maradt, és a fejsérülésektől is megmenekültek. Az utasoldali légzsák kikapcsolható voltát, valamint a légzsák állapotáról tájékoztató jelzést is jónak ítélték.
A menetiránynak háttal beszerelt gyerekülésnél, a bekapcsolt légzsákra figyelmeztető jelzést is megfelelőnek találták a szakemberek, ami nem mindennapos teljesítmény.
Bogártörés videón:
Gyalogosbiztonság ( 19 pont, 53 százalék)
A Bogár motorházteteje a legtöbb vizsgált ponton kíméletes a gyalogosok lábával szemben, de a motorháztető éle nem ennyire emberbarát, így nem is kapott pontot. Érdekes eredmény, hogy főleg a gyermekek ússzák meg jobban, ha a Bogár motorháztetejére esnek, a felnőttek feje már keményebb területen koppanhat.
Biztonsági berendezések (6 pont, 86 százalék)
Az elektronikus menetstabilizáló alapáron jár az új Bogárhoz, a biztonsági öv használatára figyelmeztető jelzés mindkét üléssor utasainak övcsatjait figyeli, de sebességhatároló eszköz sajnos nem rendelhető hozzá, pedig ez is hozhatott volna pár pontot az autónak.