Felnőtt védelem ( 30 pont, 82 százalék)
Frontális ütközésnél az utascellával nem volt gond, az stabil maradt, és a tesztbábuk szenzorainak adatai szerint az autó jól védi az utasok térdét, combcsontját is, de a kormányoszlop és a gyújtáskapcsoló okozhat sérülést. Az oldalütközéses tesztet az opcionális légzsák nélkül végezték, így a mellkas védelme nem az igazi, de a test egyéb területeire jónak bizonyult. A súlyosabb oszlopteszten a mellkas már gyengére vizsgázott, és az ülések fejtámlái is csak csekély védelmet nyújtanak a ráfutásos baleseteknél.
Gyermekbiztonság ( 31 pont, 63 százalék)
Az ütközés során a hároméves gyermek viselkedését utánzó bábú nem mozdult el túlzottan a helyéről, de a bábu feje nekicsapódott a hátsó ablaknak, ami miatt pontlevonás járt. Oldalütközésnél a másfél éves gyerekek nagyobb biztonságban vannak, de a nagyobbak már az elfogadhatónál jobban elmozdulnak. Az utasoldali légzsák kikapcsolható, így a menetiránynak háttal néző babaülés is használható a kocsiban, ennek ellenére a megoldás nem teljesítette az euroNCAP elvárásait. Azonban a veszélyekre figyelmeztető jelzésekkel nem voltak gondok.
Fiat Panda törésteszt videón:
Gyalogosbiztonság ( 18 pont, 49 százalék)
Lökhárítója megfelelően kíméletes a gyalogosok lábával szemben, így a lehető legtöbb pontot kapta. Nem szerepelt ennyire fényesen a motorháztető éle, de maga a motorháztető is csak egyes területeken nyújt kellő védelmet a gyermek áldozatok fejének, máshol inkább gyenge eredményt ért el, hasonlóan a felnőtt áldozatokhoz.
Biztonsági berendezések (3 pont, 43 százalék)
Az elektronikus menetstabilizáló csak felárért rendelhető a Pandába, sebességkorlátozó elektronika pedig felárért sem, így ezekért nem kapott pontot a kisautó. Biztonsági öveit elöl és hátul is szemmel tartja az elektronika, figyelmeztet is a használatukra.