Felnőtt védelem (34 pont, 95 százalék)
Az utastér stabil maradt a frontális ütközés után. Az első ülésen helyet foglaló bábuk adatai alapján mind a térd, mind a combcsont megfelelő védelmet élvez.
Oldalütközésnél maximális pontszámot kapott az Audi, és az oldalról oszlopnak csapódást is aránylag jól viseli a kocsi. Az első ülések és fejtámlák jó védelmet nyújtanak a ráfutásos baleseteknél.
Lassított felvételen hullik darabokra az A3-as:
Gyermekbiztonság ( 42 pont, 87 százalék)
Mindkét kisgyereket szimuláló tesztbábu stabilan bent maradt a hátrafelé néző gyerekülésben, így nem érintkeztek az autóbelső keményebb részeivel. Habár az utasoldali légzsák egy kapcsolóval kiiktatható ? így biztonsággal használható az első ülésen is a menetiránynak háttal beszerelt gyerekülés ? de a figyelmeztető jelzések a szakértők szerint nem elég figyelemfelkeltők.
Gyalogosbiztonság (27 pont, 74 százalék)
Lökhárítója megfelelően kíméletes a gyalogosok lábával szemben, így a lehető legtöbb pontot kapta. A motorháztető főleg a kisméretű felnőtteknek és gyermekeknek jelent kevesebb veszélyt, magasabb embereknek már nem veszélytelen. A motorháztető éle szintén csúnya lábsérüléseket okozhat.
Biztonsági berendezések (6 pont, 86 százalék)
Az elektronikus menetstabilizáló szériafelszerelés az A3-asban, hasonlóan, mint az első, hátsó ülések biztonsági öveit egyaránt figyelő rendszer. A sebességkorlátozó elektronika egyelőre nem kapható az autóhoz, így ezzel nem tudott értékes pontokat gyűjteni az Audi kompaktja.