Ötcsillagos az Audi A3-as 1

Felnőtt védelem (34 pont,  95 százalék)

34 ponttal - 95 százalékos végeredménnyel - ötcsillagosra vizsgázott a törésteszteken az Audi kompaktja, az A3-as.
Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?

Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?

Vajon neki mi az indián neve? Szomorú Vasárnap?


Az utastér stabil maradt a frontális ütközés után. Az első ülésen helyet foglaló bábuk adatai alapján mind a térd, mind a combcsont megfelelő védelmet élvez.

Oldalütközésnél maximális pontszámot kapott az Audi, és az oldalról oszlopnak csapódást is aránylag jól viseli a kocsi. Az első ülések és fejtámlák jó védelmet nyújtanak a ráfutásos baleseteknél.

Lassított felvételen hullik darabokra az A3-as:

Gyermekbiztonság ( 42 pont,  87 százalék)

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban

A gyerekek biztonságban vannak az A3-asban


Mindkét kisgyereket szimuláló tesztbábu stabilan bent maradt a hátrafelé néző gyerekülésben, így nem érintkeztek az autóbelső keményebb részeivel. Habár az utasoldali légzsák egy kapcsolóval kiiktatható ? így biztonsággal használható az első ülésen is a menetiránynak háttal beszerelt gyerekülés ? de a figyelmeztető jelzések a szakértők szerint nem elég figyelemfelkeltők.

Gyalogosbiztonság (27 pont, 74 százalék)

Lökhárítója megfelelően kíméletes a gyalogosok lábával szemben, így a lehető legtöbb pontot kapta. A motorháztető főleg a kisméretű felnőtteknek és gyermekeknek jelent kevesebb veszélyt,  magasabb embereknek már nem veszélytelen. A motorháztető éle szintén csúnya lábsérüléseket okozhat.

Biztonsági berendezések (6 pont,  86 százalék)

Az elektronikus menetstabilizáló szériafelszerelés az A3-asban, hasonlóan, mint az első, hátsó ülések biztonsági öveit egyaránt figyelő rendszer. A sebességkorlátozó elektronika egyelőre nem kapható az autóhoz, így ezzel nem tudott értékes pontokat gyűjteni az Audi kompaktja.