Felnőtt utasvédelem (32 pont, 88%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető teljes teste megfelelően védett maradt, az elöl utazó felnőtt utas mellkasát érő, valamelyest nagyobb erők miatt azonban ez a testrész csak megfelelő osztályozásban részesült. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Captur újfent a mellkas magasságában teljesít gyengébben: az itt mért adatok megfelelő, még a test többi részén regisztrált lassulások jó értéknek számítanak. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a bordakosár összenyomódott, a mellkas védelmét gyengének, a hastájét marginálisnak ítélték meg. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán marginális. 
Váratlan Achilles-sarkak 1
Váratlan Achilles-sarkak 15
Gyermekbiztonság (39 pont, 79%) 
A 18 hónapos gyermek védelme hiánytalan, a 3 éves gyermeket megtestesítő bábu (akit szintén hátrafelé néző ülésben helyeztek el a tesztelők) feje azonban találkozott a C-oszloppal, ezért az autó nulla pontot kapott erre a vizsgálati elemre. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. A gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. A tájékoztató és figyelmeztető jelzések egyértelműek. 
Gyalogosbiztonság (22 pont, 61%) 

A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. A fej védelme általánosságban megfelelő volt azokon a területen, ahol akár a felnőtt, akár a gyermek gyalogosok feje a jármű elemeivel találkozhat. 
Váratlan Achilles-sarkak 16
Biztonsági berendezések (7 pont, 81%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Alapfelszerelés a vezető által beállítható tartományú sebességhatároló rendszer.