Felnőtt utasvédelem (25 pont, 68%)
A karosszéria ütközés utáni vizsgálata kimutatta, hogy a padlólemez elvált az A-oszloptól, valamint több ponthegesztés is elengedett a padló és a küszöb között. A küszöb befelé fordult. Az utascellát ezért instabilnak ítélték meg, ami pontlevonással járt. A vezető lábtere ugyancsak szerkezeti sérülést szenvedett, amin további pontokat veszített az autó. A vezető védelme csupán elégséges volt. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Evalia a mellkast megfelelő, a test többi részét jó színvonalon védte. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas védelme gyenge volt. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem elégséges.
Gyermekbiztonság (40 pont, 81%)
Frontális ütközésben a hároméves, menetirány szerint beültetett, és a 18 hónapos, menetiránynak háttal behelyezett gyermek védelme egyaránt maximális volt. A hároméves bábu teste nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó, az erről tájékoztató jelzések azonban nem egyértelműek, ezért nem érdemeltek pontot. Az univerzális gyermekülés (II/III-. kategória) hátul középre nem szerelhető be, minden más ülésen akadálytalan volt a gyermekülések helyes beszerelése.
Gyalogosbiztonság (24 pont, 67%)
A lökhárító a legtöbb vizsgálati szakaszon jól védte a lábszárat, ahogy a gépházfedél belépő éle is jól óvta a medencetájat. A gépházfedél azon területeinek többsége, ahová a gázolt gyalogos feje becsapódhat, megfelelő vagy elégséges védelmet nyújtott.
Biztonsági berendezések (5 pont, 55%)
Az ESP alapáras, az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Alapfelszerelés a vezető által beállítható tartományú sebességkorlátozó rendszer, ám ez csupán figyelmezteti a vezetőt a sebesség átlépésére, ezért nem felelt meg a követelményeknek.