Felnőtt utasvédelem (33 pont, 93%) 

Lehetne jobb, bár így is kiváló 1
Lehetne jobb, bár így is kiváló 19
Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az utas térde és lábszára jól védett. Az oldalirányú ütköztetéses vizsgapontban a tömör testnek csapódó Honda CR-V minden testrésznél jó védelmet nyújt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas és a hastáj védelme megfelelő volt, a fej és a csípőtáj jól védett. Az első ülések jól óvnak az ostorcsapásos nyaksérülés ellen. 

Gyermekbiztonság (37 pont, 74%) 
Lehetne jobb, bár így is kiváló 20


A 18 hónapos gyermek a dinamikus vizsgálatok mérései szerint hiánytalan védelemnek örvend. A hároméves gyereket képviselő tesztbábu feje frontális ütközés során nem mozdult el szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat attól, hogy nekiütődjenek a beltér kemény alkatrészeinek. 
Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen hordozó. Az ennek menetére vonatkozó útmutató azonban nem volt eltávolíthatatlanul rögzítve az utastérben, ezért a rendszer nem kapott pontszámot. A gyermekülés aktív légzsák melletti beszerelésének veszélyeire emlékeztető jelzések megfelelőek voltak. A szabványosított gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan, némely típusoknál azonban külön figyelmet követelt meg a pontos beszerelés. Bizonyos gyermeküléseknél a beszerelés módja nem volt magától értetődő, amit pontlevonással büntettek. 
Gyalogosbiztonság (25 pont, 68%) 

A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért; a fej védelme általánosságban jó vagy megfelelő volt azokon a területen, ahol a felnőtt gyalogosok feje a jármű elemeivel találkozhat. 
Lehetne jobb, bár így is kiváló 21
Biztonsági berendezések (6 pont, 66%) 

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első és hátsó üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Opcióként rendelhető a vezető által beállítható tartományú sebességhatároló rendszer, ám a várakozások szerint ebből nem fog olyan mennyiséget eladni a Honda, hogy pontszámot érdemelt volna érte.
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul