Felnőtt utasvédelem (33 pont, 92%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és utasának lábszára, illetve térde egyaránt jó védelmet élvezett. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Mazda6 a teljes testfelületen jó védelmet nyújt, azonban az ütköztetést követő átvizsgálás során kiderült, hogy a vezető oldali ajtó nem volt teljesen bezárva, ezért pontlevonással sújtották az autót. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során ilyen hiba nem fordult elő. A mellkas védelme megfelelőnek, a többi testrészé jónak bizonyult. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem jó. 
Apró hiányosságokkal óv a Mazda6 1
Apró hiányosságokkal óv a Mazda6 9
Gyermekbiztonság (38 pont, 77%) 
A tesztbábun regisztrált gyorsulási értékek alapján a 18 hónapos gyermek védelme terén maximálisan teljesít a Mazda. Frontális ütközés esetén az előrenéző ülésben helyet foglaló, hároméves gyermek feje nem lendül előre szélsőséges mértékben, ám amint a test hátracsapódott, a bábu feje elérte a hátsó fejtámlát. Ennek mértéke csekély volt ugyan, a tesztmérnökök azonban elégedetlenek voltak azzal, ahogy az autó a test kimozdulását korlátozta, ezért a fejvédelemre nulla pontot kapott az autó. 
Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így hátrafelé néző gyermekülés behelyezhető ide. Az utasoldali elülső légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat. A szabványos gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan, kivéve a II/III. kategóriás ülések esetében, amelyek Isofix csatlakozó villáját csak gondosan eligazgatva lehetett rákattintani a fülekre. 
Az JMZGJ622621142289 alvázszámnál korábbi autóknál eltérő Isofix bevezető keretet alkalmaztak, így azokon a gyermekülés beillesztésének a menete eltérhet az Euro NCAP által tesztelttől.
Apró hiányosságokkal óv a Mazda6 10


Gyalogosbiztonság (24 pont, 66%) 
A lökhárító maximális pontszámot kapott a gyalogosok lábszárának a védelmére. Ugyanakkor a gépházfedél belépő éle gyenge védelmet nyújtott a gyalogos medencetáján, ezért nem kapott pontot. A gépházfedél felülete alapvetően jó vagy megfelelő védelmet az a fejnek. 
Biztonsági berendezések (7 pont, 81%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az összes ülésen jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. A JMZGJ622621142289 alvázszámtól kezdődően alapfelszerelés a vezető által beállítható sebességhatároló berendezés, ennek működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek.
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul