Felnőtt utasvédelem (33 pont, 90%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és utasának lábszára, illetve térde egyaránt jó védelmet élvezett, a vezető sípcsontjának védelme azonban épp csak elégséges. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Mitsubishi maximális pontszámot szerzett, a teljes testfelületen jó védelmet nyújt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas védelme megfelelőnek, a többi testrészé jónak bizonyult. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem jó. 
Az élboly mögött csillog a kis Mitsubishi 1
Az élboly mögött csillog a kis Mitsubishi 9
Gyermekbiztonság (36 pont, 72%) 
A vizsgálat során mindkét bábut előre néző ülésbe helyezték. Frontális ütközés esetén egyik gyermek feje sem lendült előre szélsőséges mértékben, a védelem szintje jó. A másfél éves bábu mellkasán mért lassulási érték azonban arra engedett következtetni, hogy itt épp csak megfelelő a védelem szintje. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat attól, hogy nekiütődjenek a beltér kemény alkatrészeinek. 
Az élboly mögött csillog a kis Mitsubishi 10


Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így hátrafelé néző gyermekülés behelyezhető ide. Az utasoldali elülső légzsák állapotáról tájékoztató jelzés azonban nem egyértelmű, ezért itt nem járt pont. A II/III. kategóriás ülések nem szerelhetők be rendesen a hátsó szélső ülésekre, ám ettől eltekintve a szabványos gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. A 2013. szeptember 1. előtt értékesített autókhoz mellékelt kezelési útmutató eltérő információt tartalmazott a II/III. kategóriás ülések első utasülésre történő beszerelését illetően. Az Euro NCAP protokollja értelmében azok az autók kevesebb pontszámot értek volna el a gyermekülés beszerelése részterületen. 
Gyalogosbiztonság (26 pont, 73%) 
A lökhárító maximális pontszámot kapott a gyalogosok lábszárának a védelmére, és jót a többi területre. A gépházfedél belépő élének legtöbb szakasza csupán elégséges védelmet nyújtott a gyalogos medencetáján. A gépházfedél felülete alapvetően jó vagy megfelelő védelmet biztosít a fejnek. 
Biztonsági berendezések (5 pont, 55%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására, ám a hátsó ülésekről hiányzik ez a riasztórendszer. A Space Star nem rendelkezik sebességhatároló berendezéssel.
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul