Felnőtt utasvédelem (34 pont, 95%) 


Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és utasa teljes testfelületén jó védelmet élvezett. A vezető és utasának lábszára, illetve térde egyaránt jó védelmet élvezett. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Qoros 3 Sedan a teljes testfelületen jó védelmet nyújt, maximális részpontszámot érdemelt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas és a hasüreg védelme közepesnek, a fejé és medencéé jónak bizonyult. Az ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelem szintje jó. 
Már nem halálos a kínai autó 1
Már nem halálos a kínai autó 13
Gyermekbiztonság (43 pont, 87%) 
A 18 hónapos és a 3 éves gyermek védelme terén egyaránt maximálisan teljesít a Qoros. Frontális ütközés esetén az előre néző ülésben helyet foglaló, hároméves gyermek feje nem lendül előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat a beltér kemény felületeitől. Az utasoldali elülső légzsák kiiktatható, és így beépíthető hátrafelé néző hordozó; a légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat. A szabványos gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 
Már nem halálos a kínai autó 14


Gyalogosbiztonság (28 pont, 77%) 
A lökhárító minden vizsgált szakaszon jó védelmet nyújtott a gyalogosok lábszárának; az autó maximális pontszámot ért el ebben a teszttípusban. A gépházfedél belépő éle túlnyomórészt szintén jól védett. Maga a motorházfedél jó vagy megfelelő módon óvta a gyalogos fejét, kivéve a merev A-oszlopokat. 
Biztonsági berendezések (7 pont, 81%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első és a hátsó üléseken egyaránt alapáras jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Szintén szériaberendezés a sebességhatároló rendszer .