Felnőtt utasvédelem (33 pont, 92%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető, valamint az elöl utazó felnőtt utas térde és sípcsontja kellőképpen védett volt. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Cherokee maximális pontszámot érdemelt ki, minden testtáj védelme jó volt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas védelmét megfelelőnek, a többi testtájét jónak ítélték meg. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán elégséges. 
Biztonságos a csirke 1
Biztonságos a csirke 9
Gyermekbiztonság (39 pont, 79%) 
A Cherokee a 3 éves és a 18 hónapos gyermeket egyaránt hiánytalan védelemben részesíti. Ez előre néző gyermekülésben elhelyezett, hároméves gyermeket megtestesítő bábu teste nem mozdult előre szélsőséges mértékben, oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. Az utasoldali elülső légzsák nem kapcsolható ki, így az első utasülésre nem ajánlott gyermekülést beszerelni. Az ennek veszélyeire figyelmeztető címkéket nem rögzítették eltávolíthatatlan módon a napellenzőre, ezért ezen a területen nem kapott pontot az autó. A gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 
Biztonságos a csirke 10


Gyalogosbiztonság (24 pont, 67%) 
A lökhárító jó teljesítményt nyújtott, és maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. A gépházfedél belépő éle azonban a legtöbb vizsgált ponton gyenge védelmet biztosított a medencetájéknak. A gépházfedél felülete vegyes eredményt mutatott: a legtöbb területen jó, illetve megfelelő volt a teljesítmény, a kemény szélvédőoszlopok környékén azonban gyenge eredményt ért el az autó. 
Biztonsági berendezések (7 pont, 74%) 
Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első és a hátsó üléseken minden modellen jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Alapfelszerelés a vezető által beállítható, a sebesség túllépésére figyelmeztető rendszer.