Felnőtt utasvédelem (32 pont, 86%)
Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde és lábszára jó védelmet élvezett. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó i3 maximális pontszámot ért el, minden testtáj jól védett. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a bordakosárnál mért értékek arra engednek következtetni, hogy a mellkas védelme gyenge. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán kielégítő.
Gyermekbiztonság (40 pont, 81%)
A BMW ajánlása szerint a 18 hónapos és a hároméves gyermeket szimuláló bábut egyaránt hátrafelé néző ülésben helyezték be az autóba. A mérések szerint mindkét esetben maximális a védelem szintje. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. Opcióként megrendelhető az első utasülésnél beépített elülső légzsákot kiiktató kapcsoló, ám a légzsák állapotára vonatkozó tájékoztatás nem kellően egyértelmű. A gyermekülés aktív légzsák mögé történő beszerelésének kockázatáról egyértelmű jelzés tájékoztat. A gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan.