Felnőtt utasvédelem (32 pont, 86%)

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető és az első utas térde és lábszára jó védelmet élvezett. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó i3 maximális pontszámot ért el, minden testtáj jól védett. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a bordakosárnál mért értékek arra engednek következtetni, hogy a mellkas védelme gyenge. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem csupán kielégítő. 

Nem erre számítottunk 1
Nem erre számítottunk 9

Gyermekbiztonság (40 pont, 81%)

A BMW ajánlása szerint a 18 hónapos és a hároméves gyermeket szimuláló bábut egyaránt hátrafelé néző ülésben helyezték be az autóba. A mérések szerint mindkét esetben maximális a védelem szintje. Oldalirányú ütköztetés során a gyerekülések fülei kellőképpen megvédték a kis utasokat. Opcióként megrendelhető az első utasülésnél beépített elülső légzsákot kiiktató kapcsoló, ám a légzsák állapotára vonatkozó tájékoztatás nem kellően egyértelmű. A gyermekülés aktív légzsák mögé történő beszerelésének kockázatáról egyértelmű jelzés tájékoztat. A gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 

Nem erre számítottunk 10


Gyalogosbiztonság (21 pont, 57%) 

A lökhárító minden vizsgált területen jól teljesített, és ezzel maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. Az első gépházfedél belépő élet azonban gyenge eredményeket hozott, ezért nem ért pontot. Az elülső gépházfedél megfelelő vagy kielégítő védelmet nyújtott a fejnek, a szélvédő tövénél és a kemény tetőoszlopoknál gyenge volt a védelem szintje. 

Biztonsági berendezések (5 pont, 55%) 

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. Az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására, a hátsókon azonban nem. Opcióként megrendelhető egy olyan biztonsági rendszer, amely a sebességkorlátozó jelzőtáblákat felismerve tájékoztatja a vezetőt a korlátozásról. A vezető ezt követően kézzel állíthatja be a sebességhatárolón a sebességi értéket. A berendezést azonban várhatóan túlságosan kis százalékban rendelik meg ahhoz, hogy az EuroNCAP figyelembe vehesse az értékelése során.
a videó a hirdetés után indul
a videó a hirdetés után indul