Felnőtt utasvédelem (34 pont, 94%) 

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető, valamint az elöl utazó felnőtt utas térde és combcsontja jól védett volt. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Ford Tourneo Connect maximális pontszámot érdemelt ki, minden testtáj védelme jó volt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas védelmét megfelelőnek, a többi testtájét jónak ítélték meg. Az ostorcsapás nyaksérülés elleni védelem szintje jó. 
Felnőtt a feladathoz 1
Felnőtt a feladathoz 9

Gyermekbiztonság (42 pont, 85%)

A Ford Tourneo Connect a 18 hónapos gyermek védelméért maximális pontszámot érdemelt ki. Az előre néző gyermekülésben elhelyezett, hároméves gyermeket megtestesítő bábu teste frontális üközés során nem mozdult előre szélsőséges mértékben. Oldalirányú ütköztetés során a gyermekek az ülésben maradtak, annak fülei kellőképpen megvédték a kis utasok fejét. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre beszerelhető gyermekülés. A légzsák pillanatnyi állapotáról megfelelő tájékoztatást kap a vezető, a rendszer pontot érdemelt. A jóváhagyott gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan. 
Felnőtt a feladathoz 10


Gyalogosbiztonság (22 pont, 62%)

A lökhárító maximális pontszámot érdemelt a lábszár védelméért. A gépházfedél belépő éle azonban minden vizsgált ponton gyenge védelmet biztosított. A gépházfedél felülete általánosságban jó és megfelelő teljesítményt mutatott, kivéve a kemény szélvédőoszlopok környékét. 

Biztonsági berendezések (6 pont, 70%)

Az ESP alapáras, működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek. A biztonsági övek becsatolására csak az első üléseken figyelmeztet jelzés. Megrendelhető a vezető által beállítható, a sebesség túllépésére figyelmeztető rendszer, annak működése megfelel az Euro NCAP követelményeinek.