Felnőtt utasvédelem (23 pont, 61%)

Az utascella stabil maradt a frontális ütközés során. A vezető, valamint az elöl utazó felnőtt utas térde és combcsontja jól védett, az alsó lábszárnál a teljesítmény azonban csak elégséges. Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a tömör testnek csapódó Celerio maximális pontszámot érdemelt ki, minden testtáj védelme jó volt. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elemet nem végezték el, mivel a Celerio nem kínál függönylégzsákot alapáron; így itt nulla pontot kapott a kis Suzuki. Az ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelem az első üléseken jó, a hátsókon azonban rossz.

Lebőgött az új Suzuki 1
Lebőgött az új Suzuki 15

Gyermekbiztonság (36 pont, 74%)

Lebőgött az új Suzuki 16


A Suzuki Celerio a 18 hónapos gyermek védelméért maximális pontszámot érdemelt ki. Az előre néző gyermekülésben elhelyezett, hároméves gyermeket megtestesítő bábu teste frontális üközés során nem mozdult előre szélsőséges mértékben, ugyanakkor a mellkason és a nyakon mért erőhatások alapján ezek a testrészek rosszul védettek, a fej védelme elégséges. Az első utasoldali légzsák kikapcsolható, annak pillanatnyi állapotáról egyértelmű tájékoztatást kap a vezető, erre a területre pontot kapott az autó. A jóváhagyott gyermekülések helyes behelyezése akadálytalan.

Gyalogosbiztonság (25 pont, 68%)

A lökhárító maximális pontot kapott a lábszár védelmére, ugyanakkor a motorházfedél belépő éle szinte teljes hosszában rosszul védte a csípőtájat. A motorházfedél felülete általában jó vagy megfelelő védelmet biztosít a fejnek, a kemény tetőoszlopok biztonsági teljesítménye azonban rossz.

Biztonsági berendezések (5 pont, 38%)

A Celerio alapáron kínálja az ESP-t és az elülső biztonsági övek bekötésére figyelmeztető rendszert. Sem sebességhatároló rendszerrel, sem sávelhagyás-gátlóval vagy automatikus vészfékkel nem rendelkezik az autó.

Lebőgött az új Suzuki 17
Lebőgött az új Suzuki 18