Felnőtt utasvédelem (33 pont, 87%)

Minimális Jeep, maximális biztonság 1
Minimális Jeep, maximális biztonság 15

Az utascella a frontális ütközés során megőrizte szerkezeti szilárdságát. A vezető és az első utas térde, valamint combcsontja testalkattól és elhelyezkedéstől függetlenül jól védett volt. A frontális ütközés során az utas teljes testfelülete jó védelmet élvezett.  Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a Jeep maximális pontszámot kapott, minden testrész védelme jó volt.  A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálati elem során a mellkas védelme megfelelő, a többi testrészé jó volt. Az első és hátsó ülések csupán elégséges védelmet biztosítanak ostorcsapás nyaksérülés ellen. A Jeep Renegade felárért önműködő vészfékezési rendszerrel is megrendelhető, amely már egészen kis sebességnél is működőképes, ám mivel nem alapfelszerelés, hatásosságát városi sebességeknél nem vizsgálták, arra nem szerzett pontot az autó.

Gyermekbiztonság (42 pont, 85%)

Minimális Jeep, maximális biztonság 16


A Renegade maximális pontszámot kapott a másfél, illetve 3 éves gyermek védelmezése tesztpontban (mindkét bábu hátrafelé néző ülésbe volt beszíjazva). Oldalirányú ütközésnél mindkét bábu fejét hatékonyan védelmezte a beltér kemény felületeitől a gyermekülés. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen a csecsemőhordozó. A légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat, a rendszer pontot érdemelt. A modellhez jóváhagyott összes gyermekülés-típus probléma nélkül beszerelhető.

Gyalogosbiztonság (24 pont, 65%)

A lökhárító minden vizsgált felületen jó védelmet biztosított a lábszárnak, maximális pontszámot kapott. Ugyanakkor a gépházfedél belépő éle túlnyomórészt gyenge vagy rossz védelmet biztosított a medencetájnak. A motorháztető legtöbb pontján jól, a többin megfelelően óvta a fejet; a kemény szélvédőoszlopnál rossz eredmények születtek. 

Biztonsági berendezések (10 pont, 74%)

Alapáras az ESP, az első és hátsó üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Szintén szériafelszerelés a vezető által beállítható sebességhatároló rendszer, működése megfelelt az Euro NCAP kritériumainak, így pontot érdemelt. Opcióként megrendelhető a városban jellemző sebességtartományoktól egészen az országúti tempóig üzemelő automatikus fékrendszer. Mivel ezt várhatóan az eladott autók többségéhez megrendelik majd, az Euro NCAP a magas sebességtartományban megvizsgálta és jónak találta működését. A szintén opciós sávelhagyásra figyelmeztető rendszerből ezzel szemben várhatóan keveset rendelnek majd meg, így a testület kihagyta az értékelésből.

a videó a hirdetés után indul