Felnőtt utasvédelem (31,6 pont, 44%)
Az utascella a frontális ütközés során megőrizte szerkezeti szilárdságát. A vezető és az első utas térde, valamint combcsontja testalkattól és elhelyezkedéstől függetlenül jól védett volt. A teljes átfedéses, nem deformálódó akadállyal végzett vizsgálat jelenleg nem szerepel a kisbuszok és furgonok tesztprogramjában.
Az oldalirányú ütköztetés vizsgapontban a vizsgált Peugeot Traveller (és ebből következően annak külön nem vizsgált Toyota és Citroën klónjai is) maximális pontszámot kapott, minden testrész védettsége jó. A súlyosabb, oszlopnak csapódást szimuláló vizsgálatban a bordakosár összenyomódása miatt csupán elégséges a mellkasvédelem szintje, ám a többi testrész jól védett. A geometrikus elemzések alapján az első ülések ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelme jó, a hátsóké azonban rossz.
Gyermekbiztonság (44,6 pont, 91%)
A Traveller maximális pontszámot kapott a másfél éves gyermek védelmezése tesztpontban. A frontális ütközés során az előre felé néző ülésben helyet foglaló, hároméves tesztbábu nem mozdult el szélsőséges mértékben; a védettség jó, eltekintve az enyhén magas nyakterheléstől. Oldalirányú ütközésnél mindkét bábu fejét hatékonyan védelmezte a beltér kemény felületeitől a gyermekülés. Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen a csecsemőhordozó. A légzsák státuszáról egyértelmű jelzés tájékoztat, a rendszer pontot érdemelt.
Gyalogosbiztonság (19,4 pont, 64%)
A lökhárító minden vizsgált felületen jó védelmet biztosított a lábszárnak, maximális pontszámot kapott. Az EuroNCAP jelenleg a furgonoknál nem vizsgálja a motorházfedél belépő éle által biztosított védelem szintjét. A gyalogos fejének védelmét vizsgáló teszt vegyes eredményeket hozott, a jó és a rossz között mozogtak.
Biztonsági rendszerek (5,5 pont, 78%)
Alapáras az ESP, az első üléseken jelzés figyelmeztet a biztonsági övek becsatolására. Szintén alapfelszerelés a vezető által beállítható sebességhatároló berendezés.