Felnőtt utasvédelem (35,5 pont, 93%)
A frontális félátfedéses ütköztetés vizsgapontban a karosszéria megőrizte szerkezeti szilárdságát. A comb és a térd védelme mindkét első utasnál jó. A teljes átfedéses, merev testnek ütköztetés során minden utas jó vagy megfelelő védelmet élvez, kivéve a hátsó utasok mellkasa, amely kielégítő.
Az oldalirányú ütköztetés során a Karoq maximális pontszámot kapott, kiválóan teljesítve minden testrésznél. Még a veszélyesebb, oszlopnak ütköztetéses vizsgálatban is megfelelő védelmet élvezett a mellkas, a többi testrész jól védett. Az első és hátsó ülések egyaránt jó védelmet biztosítanak ostorcsapásos nyaksérülés ellen. Az önműködő vészfékezési rendszer minden vizsgált sebességtartományban működött, megkapta a jó minősítést.
Gyermekbiztonság (38,9 pont, 79%)
A félátfedéses frontális ütközésben a hatéves gyereket megtestesítő bábu mellkasán gyenge, míg mindkét bábu nyakán kielégítő értéket mértek. Az oldalirányú ütközésnél minden bábu védelme megfelelő volt.
Az utasoldali elülső légzsák kikapcsolható, így az első utasülésre is beszerelhető menetiránynak ellentétesen a csecsemőhordozó. A légzsák állapotáról egyértelmű jelzés tájékoztat, a rendszer pontot érdemelt. Minden minősített gyermekülés probléma nélkül beszerelhető.
Gyalogosbiztonság (31,0 pont, 73%)
A motorházfedél jól vagy megfelelően védi a gyalogos fejét, a kemény tetőoszlopok rossz eredményeket mutattak. A lábszár védelme kifogástalan, a csípő sérülésveszélye változó.
Az önműködő vészfékrendszer felismerte a gyalogost, és hatékonyan lassította az autót, minden esetben sikeresen elkerülve a gázolást.
Biztonsági berendezések (7 pont, 58%)
Alapáras az első és hátsó biztonsági övek bekötésére figyelmeztető rendszer, valamint a beállítható sebességhatároló. Az autonóm vészfékezési rendszer autópályán is jól teljesített.