Alább összefoglaljuk az egyes modellek teljesítményét. Ha megnéznéd a töréstesztek során készített videókat, kattints ide!
SsangYong Korando
A Korando személyében első ötcsillagos típusát ünnepelheti a SsangYong. A kompakt szabadidőjármű alapáron kínálja az automata vészfékező rendszert.
Audi A1
Miután 2010-ben öt csillagot szerzett, az Audi A1 új generációja megismételte elődje kiváló teljesítményét. Alapáras a gyalogosfelismerő vészfékrendszer.
Mercedes-Benz CLA
A négy vizsgált területből háromban 90% fölötti eredményt ért el, ami a piac egyik legbiztonságosabb autójává teszi a Mercedes CLA új generációját.
Ford Focus
A Ford Focus már tavaly vizsgázott, de az első ülések ostorcsapásos nyaksérülés elleni védelmével sem ők, sem az Euro NCAP nem volt elégedett. Mostanra átdolgozták a szerkezetet, így elégedettebben dőlhetnek hátra a tervezők.
BMW Z4
A BMW Z4 roadster létére lenyűgözően teljesített. Különösen elismerésre méltó a gyalogosvédelem szintje, amit felugró motorháztetővel ért el a bajor sportautó.
Mercedes-Benz EQ C
A Mercedes első elektromos autója, az EQC kompakt crossover ugyanúgy jól teljesített, mint legnagyobb ellenfelei, az Audi e-tron és a Jaguar I-Pace.
Škoda Kamiq
A Kamiq a Scala műszaki rokona, így nem meglepő, hogy fivéréhez hasonlóan neki is összejött az öt csillag. Konszernen belüli klónjai, a VW T-Roc és a SEAT Arona még 2017-ben kerültek az Euro NCAP látóterébe; a Škoda mechanikus védelmi szintje megegyezik azokéval, ám az elektronikus segédrendszerek terén magasabb pontszámot ért el.