A 2018 tavaszán bemutatott Rimac C_Two papíron mindent ver, amit elektromos témában az autóipar eddig felmutathatott: négy villanymotorja összesen 1940 lóerőt és 2300 Nm-t bocsát a vezető rendelkezésére. Utóbbira egyébként nincs szüksége a 415 km/óra végsebességű autónak, hiszen a tervek szerint 4. szintű autonóm közlekedésre képes.
A 150 darabosra tervezett széria gyártásának jövőre tervezett beindítása előtt azonban meg kell futnia néhány kötelező kört az autónak. Fel kell például mérni az utasvédelmi képességeit – magyarul össze kell törni néhány autót a tesztpadon.
Most 56 km/órával vezették neki 40%-os átfedéssel egy deformálódó akadálynak. Ezen a városi ütközést szimuláló teszten ragyogóan teljesített a szénszálas monocoque karosszéria, gyakorlatilag alakváltozás nélkül vészelte át az ütközést az autó, miközben a pedálok sem mozdultak el a vezető felé.
A homologizációra 13 prototípust és 5 előszériás autót gyárt a Rimac, ebből 11-et összetörnek majd.