Felnőtt utasvédelem: 73%
Az utascella stabil maradt a félátfedéses frontális teszten. A vezető mellkasának, valamint térdeinek, combcsontjainak és jobb sípcsontjának a védelme gyenge. Az autó ütközési kompatibilitása jó (nem veszélyezteti az ütközésben részt vevő másik autó utasait). A teljes átfedéses ütközés során jól teljesített az autó, a vezető és az utas minden kritikus testrészét jól vagy megfelelően védi. Az oldalsó ütköztetésnél minden más testrész jó védelmet élvezett, maximális pontszámot kapott az autó. Oszlopnak ütközve a mellkas kivételével minden védelmi mutató jó volt. A túloldali ütközésnél (tehát amikor az utasoldalról ütköznek a kocsinak) a vezető jelentősen kimozdult, védettsége rossz. Központi légzsák nincs. Az első és hátsó ülések egyaránt hatékonyan óvnak a ráfutásos balesetben előforduló ostorcsapás nyaksérülés ellen.
Gyermek utasvédelem: 75%
A félátfedéses frontális ütközésnél a 10 éves gyermek nyakának védelme gyenge, a 6 éves gyereké gyenge, ahogy mindkét korosztály fejének védelme is. Az oldalirányú üköztetésnél jó védelmet élveztek a gyermekméretű testbábuk. A jobb első ülésen kikapcsolható a légzsák, ha gyermekülést helyeznénk oda, a légzsák státuszáról egyértelműen tájékoztat az autó. Minden kipróbált gyermekülést lehetett rögzíteni a két szélső hátsó ülésen, a középső hátsó ülés azonban a saját felnőtt biztonsági övével alkalmatlan a gyermekülés rögzítésére.
A közlekedés egyéb résztvevőinek védelme: 58%
A motorházfedél jó / megfelelő védelmet biztosít az elgázolt gyalogos fejének, a szélvédő töve és az egyik A-oszlop azonban rossz eredményt mutatnak. A lökhárító jól óvja az elgázolt gyalogos lábszárát és a csípőjét. Az autonóm vészfékrendszer észleli a gyalogosokat (felárért a kerékpárosokat is) és egyéb járműveket. A tesztekben sikeresen felismerte ezeket a rendszer, és elkerülte vagy enyhítette az ütközést.
Biztonsági segédrendszerek: 64%
A biztonsági öv bekötésére és a vezető elbóbiskolására is figyel az Opel. A sávban tartó rendszer szükség szerint finoman vagy agresszívan ellenkormányoz, mindig hatékony. A táblafelismerő rendszer észleli a korlátozást, de lassítani a vezetőnek kell. A sáv elhagyását, az útról való lefutást ellenkormányozással akadályozza a rendszer. Az autonóm vészfékrendszer gyengén reagált más járművekre.