Teszt: Peugeot 307 CC - Nyitott formában
Teszt: Peugeot 307 CC - Nyitott formában
Fotó megosztása:
Lágy futóművének köszönhetően ringatózva suhanhatunk, ami jó aláfestés a karbiózás nyújtotta élvezetekhez
Lágy futóművének köszönhetően ringatózva suhanhatunk, ami jó aláfestés a karbiózás nyújtotta élvezetekhez
Fotó megosztása:
Az egyik közös pont a 307 WRC-vel, itt is, ott is ledes lámpák világítanak hátul
Az egyik közös pont a 307 WRC-vel, itt is, ott is ledes lámpák világítanak hátul
Fotó megosztása:
zép utastér fogadja az utasokat, a műszerfalra is jutott a bőrborításból, az illesztések jók
zép utastér fogadja az utasokat, a műszerfalra is jutott a bőrborításból, az illesztések jók
Fotó megosztása:
Nem kell mindent otthon hagynunk, ha utazni támad kedvünk a 307 CC-vel, felcsukott tetővel 350 literes a csomagtartó
Nem kell mindent otthon hagynunk, ha utazni támad kedvünk a 307 CC-vel, felcsukott tetővel 350 literes a csomagtartó
Fotó megosztása:
Laposan ívelt tető és erősen emelkedő övvonal teszik karakteressé a Peugeot megjelenését
Laposan ívelt tető és erősen emelkedő övvonal teszik karakteressé a Peugeot megjelenését
Fotó megosztása:
10,9 másodperces 100-ra gyorsulása is igazolja, hogy a normál használat mellett elegendő erő van a motorban
10,9 másodperces 100-ra gyorsulása is igazolja, hogy a normál használat mellett elegendő erő van a motorban
Fotó megosztása: