Teszt: Suzuki Wagon R+ 1.3 GS - Kamikaze
Teszt: Suzuki Wagon R+ 1.3 GS - Kamikaze
Fotó megosztása:
93 lóerővel meglehetősen fürgén mozog a Wagon R+
93 lóerővel meglehetősen fürgén mozog a Wagon R+
Fotó megosztása:
Egyértelműen a futómű az autó leggyengébb pontja
Egyértelműen a futómű az autó leggyengébb pontja
Fotó megosztása:
Alaphelyzetben kicsi, lehajtott ülésekkel elfogadható méretű a csomagtér
Alaphelyzetben kicsi, lehajtott ülésekkel elfogadható méretű a csomagtér
Fotó megosztása:
A könnyűfém felni, a hátsó tetőszárny sokak számára értelmetlen tartozék egy ilyen jellegű kisautón
A könnyűfém felni, a hátsó tetőszárny sokak számára értelmetlen tartozék egy ilyen jellegű kisautón
Fotó megosztása:
Hátul a nagy fejtér nem kárpótolja az utasokat a szűk lábhelyért
Hátul a nagy fejtér nem kárpótolja az utasokat a szűk lábhelyért
Fotó megosztása:
A fix kormány ellenére kényelmesen vezethető az autó, a magas üléspozíciónak köszönhetően
A fix kormány ellenére kényelmesen vezethető az autó, a magas üléspozíciónak köszönhetően
Fotó megosztása:
Több sportos kiegészítő járt a tesztelt modellhez
Több sportos kiegészítő járt a tesztelt modellhez
Fotó megosztása: