Teszt: Toyota Prius II - Nehézkes helyzetben
Teszt: Toyota Prius II - Nehézkes helyzetben
Fotó megosztása:
Alumíniumból készült a motorháztető és a csomagtartó fedél is. 1300 kilójával a Prius könnyebb egy középkategóriás autónál
Alumíniumból készült a motorháztető és a csomagtartó fedél is. 1300 kilójával a Prius könnyebb egy középkategóriás autónál
Fotó megosztása:
Kormányról is vezérelhető a fűtés, így a lehető legegyszerűbb a használata
Kormányról is vezérelhető a fűtés, így a lehető legegyszerűbb a használata
Fotó megosztása:
Különleges alkatának és alsó burkolatainak köszönhetően 0,26-os alaktényezővel rendelkezik a Prius
Különleges alkatának és alsó burkolatainak köszönhetően 0,26-os alaktényezővel rendelkezik a Prius
Fotó megosztása:
benzin kell neki. Minden visszatáplált 50 Wh energia után egy zöld autót kapunk ajándékba
benzin kell neki. Minden visszatáplált 50 Wh energia után egy zöld autót kapunk ajándékba
Fotó megosztása:
Enyhén dülöngélve fordul a Prius, rugózása feszes, csillapítása lágy. Oldalszélre érzékeny és egyenesfutása sem jó
Enyhén dülöngélve fordul a Prius, rugózása feszes, csillapítása lágy. Oldalszélre érzékeny és egyenesfutása sem jó
Fotó megosztása:
8 év vagy 160 ezer kilométer garanciát vállal a hibird-hajtás elemeire a Toyota
8 év vagy 160 ezer kilométer garanciát vállal a hibird-hajtás elemeire a Toyota
Fotó megosztása:
Az akkumulátor töltöttségi fokától függően maximum két kilométert tehetünk meg legfeljebb 50 km/órás sebességgel tisztán elektromos módban
Az akkumulátor töltöttségi fokától függően maximum két kilométert tehetünk meg legfeljebb 50 km/órás sebességgel tisztán elektromos módban
Fotó megosztása: