Amikor 100-nál váltok harmadikban, azt mérföld/órában tessék érteni. Olyan hirtelen történt minden!
Amikor 100-nál váltok harmadikban, azt mérföld/órában tessék érteni. Olyan hirtelen történt minden!
Fotó megosztása:
A Nissan kitalálta, Ray Mallock csapata megépítette, az autóMAGAZIN vezette, mi az? Úgy bizony, a GT-R motoros Juke, 485 lóerővel, összkerékhajtással és nagyon gonosz külsővel. Videós élménybeszámoló Silverstone-ból.
A Nissan kitalálta, Ray Mallock csapata megépítette, az autóMAGAZIN vezette, mi az? Úgy bizony, a GT-R motoros Juke, 485 lóerővel, összkerékhajtással és nagyon gonosz külsővel. Videós élménybeszámoló Silverstone-ból.
Fotó megosztása:
Óriási hátsó légterelők, hatalmas diffúzor - a Juke R alaposan el van látva aerodinamikával
Óriási hátsó légterelők, hatalmas diffúzor - a Juke R alaposan el van látva aerodinamikával
Fotó megosztása:
485 lóerő, 580 Nm, bőven 4 másodperc alatti gyorsulás
485 lóerő, 580 Nm, bőven 4 másodperc alatti gyorsulás
Fotó megosztása:
Semmi karosszériadőlés a kanyarokban, a Juke R kemény, mint egy betonteknő
Semmi karosszériadőlés a kanyarokban, a Juke R kemény, mint egy betonteknő
Fotó megosztása:
Még vízen is úgy gyorsul, hogy egy pillanatra kihagy az ember agya
Még vízen is úgy gyorsul, hogy egy pillanatra kihagy az ember agya
Fotó megosztása:
Fel sem tűnt, hogy jobb oldalról kellett vezetni a Juke R-t. Akadt jobb dolgom is, elhihetik
Fel sem tűnt, hogy jobb oldalról kellett vezetni a Juke R-t. Akadt jobb dolgom is, elhihetik
Fotó megosztása:
A Nissan Juke R vezetéséről további részletek a ma megjelent legfrissebb autóMAGAZIN-ban, benne a Lamborghini Aventador exkluzív tesztjével, az Audi S8 első vezetésével, Bazsó villanyautós kalandjaival és 2012 minden új autójával.
A Nissan Juke R vezetéséről további részletek a ma megjelent legfrissebb autóMAGAZIN-ban, benne a Lamborghini Aventador exkluzív tesztjével, az Audi S8 első vezetésével, Bazsó villanyautós kalandjaival és 2012 minden új autójával.
Fotó megosztása:
Fel sem tűnt, hogy jobb oldalról kellett vezetni a Juke R-t. Akadt jobb dolgom is, elhihetik
Fel sem tűnt, hogy jobb oldalról kellett vezetni a Juke R-t. Akadt jobb dolgom is, elhihetik
Amikor két hónappal ezelőtt felhívtak a Nissantól, még fogalmam sem volt, mire mondok igent. Nem mintha különösebben nehéz lenne meggyőzni engem, mindössze egy dologra kell figyelni: valahol legyen egy utalás néhány versenypálya-kilométerre a programpontok között. Komolyan, még egy gyújtótrafó-hibás Nissan Tiida kipróbálásának ígéretére is boldogan dobom a zoknit a bőröndbe, ha van a környéken zárt pálya. Az említett a telefonból pedig szinte az az egyetlen derült ki világosan, hogy lesz. Meg mintha szó lett volna valami Nissan Juke-ról is, de utóbbi nem biztos.
Rendben, mondtam, és öt nap után már nem is emlékeztem rá, milyen kocsi neve hangzott el. A hatodik napon aztán titokzatos sajtóközlemény érkezett a Nissantól, benne valami egészen valószínűtlennek tűnő fejlesztéssel, egy Nissan GT-R motorral szerelt Juke-al. Csak nem? Csak de.
Mivel a meghívás nem csupán vezetésről, hanem a fejlesztésbe való betekintésről is szólt, pár héttel később már úton is voltam Nagy-Britanniába.
Amikor 100-nál váltok harmadikban, azt mérföld/órában tessék érteni. Olyan hirtelen történt minden!
Amikor 100-nál váltok harmadikban, azt mérföld/órában tessék érteni. Olyan hirtelen történt minden!
|
Az autót építő RML csapat London-közeli főhadiszállásán egy maroknyi újságíró társaságában a saját szememmel láttam, ahogy a GT-R hajtáslánc egyesül a félig kész Juke R karosszériával, és megszületik minden idők legőrültebb kisautója. Már ott helyben szinte véresre dörzsöltem a tenyeremet a hasonlóan exkluzív vezetésre gondolva, pedig azt legalább egy hónappal későbbre ígérték. Bitang nehezen teltek a hetek onnantól, mi tagadás. És nem csak nekem, az olvasóknak is.
Aztán végül persze eljött ez a nap is, aztán majdnem olyan gyorsan el is rohant, mint a Juke R egy állórajt után. Pontban délre értem Silverstone-ba, de fél ötkor már újra úton voltam a reptér felé, viszont a kettő között szerencsére megkaptam, amit akartam. Méghozzá alaposan. Íme!
a videó a hirdetés után indul
Megtekintés a youtube-on
Aki még többet szeretne tudni a Nissan Juke R-ről, az olvashat róla a ma megjelent legfrissebb autóMAGAZIN-ban, amihez ezúttal ajándék Újdonságok naptára is jár.
A Nissan Juke R vezetéséről további részletek a ma megjelent legfrissebb autóMAGAZIN-ban, benne a Lamborghini Aventador exkluzív tesztjével, az Audi S8 első vezetésével, Bazsó villanyautós kalandjaival és 2012 minden új autójával.