A pénteken beállított rekordot szombaton és vasárnap 26 másodperccel javította meg a pilóta. Terry (aki tavaly ugyanitt két keréken teljesítette a hegyi menetet egy Nissan Juke-kal) azt mondta: „Egy remek autó állt rendelkezésemre, mely az elektromos meghajtás által ugyanolyan gyorsan tud tolatva menni, mint előre menetben.
A LEAF-nek igen alacsony a súlypontja, mivel az akkumulátorok a padló alatt helyezkednek el. Mindez lehetővé tette, hogy rendkívül stabilan lehessen vezetni – akár hátrafelé is. „Az egyetlen panaszom, hogy a folyamatos hátranézéstől kicsit fáj a nyakam” – panaszkodott a pilóta.
A kísérlet a Nissan ambiciózus „Nagy rákattanás” kampányának része, mely azt tűzte ki célul, hogy Európa-szerte egymillió embert állítson az elektromos autók ügye mellé. Az eredeti terv szerint az egymilliós kattintás-számot 100 nap alatt akarták elérni, a kampány azonban annyira magával ragadta a közvéleményt, hogy már június 21-én, 15 nappal a tervezett időszak lejárta előtt elérte az 1 milliós mérföldkövet.