Röviden – Nissan 370Z Nismo | |
---|---|
Mi ez? |
Japán sportkocsi, extra gyári fűszerezéssel |
Mit tud? | Férfias, izmos darab, és elég bárdolatlan is |
Mibe kerül? | 16,6 millió forint |
Kinek jó? | Akik hörgő vadállatot szeretnének az ülepük alá és fizikailag is elbírnak vele |
Fotó megosztása:
LED-es nappalifény pontok kerültek a fényszóróba
Fotó megosztása:
Egy tized másodperccel lett gyorsabb a Nismo kivitel
Fotó megosztása:
Igazi, őszinte hátsókerekes járgány
Fotó megosztása:
A hangja kellemes
Fotó megosztása:
Jelleget adó anyag
Fotó megosztása:
Furcsa, bumeráng szerű lámpatest elöl...
Fotó megosztása:
... és ugyanez ismétlődik hátul is
Fotó megosztása:
Piros csíkok jelzik a Nismóságot
Fotó megosztása:
Z dombormű az irányjelzőn
Fotó megosztása:
Nem igazán esik kézre a kilincs
Fotó megosztása:
Rengeteg benzint képes elégetni, nagyon rövid idő alatt
Fotó megosztása:
A fekete felnik is a Nismo csomag részét képezik
Fotó megosztása:
Kovácsolt, pirosra fényezett alu féknyergek lassítják a dögöt
Fotó megosztása:
307Z
Fotó megosztása:
A légterelő szintén Nismo csomaghoz jár
Fotó megosztása:
Dupla kipufogón megy a kilégzés
Fotó megosztása:
A kipufogó sem úszta meg, azon is van Nismo felirat
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mélyen ülünk benne, és a kilátás is rémes
Fotó megosztása:
Kényelmesnek nehezen nevezhető az utastere
Fotó megosztása:
A kormány csupán fel-le állítható.
Fotó megosztása:
2014-ben ez már elég régimódi látvány
Fotó megosztása:
Éjszaka így fest a 370Z műszerfala
Fotó megosztása:
A kormány kapott egy kis piros jelölést, ha másból nem tudnánk, hol van a teteje
Fotó megosztása:
Éppen a
Fotó megosztása:
Negyed tankkal még van 77 kilométerünk. Pompás.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
APró szám jelzi ki, melyik fokozatban is avgyunk. A 370Z Nismo csak hatfokozatú kéziváltóval kapható. A kis piros S nem a sportosságra utal, hanem a motort a visszaváltásokkor a megfelelő fordulatszámra felpörgető SynchroRev Match jele. Érdemes használni, simává, élvezetessé teszi a visszaváltásokat.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hármas műszersor a magasban
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Gombnyomásra éled a V6-os benzinmotor
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Pontos darab, de túl sok erőt és határozottságot kíván. Lehetne civilizáltabb.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Csinos pedálok dolgoznak a talpunk alatt
Fotó megosztása:
Fura ajtókilincs és légbeömlő az ajtón
Fotó megosztása:
Apró hazugság, a jobboldali ablak csak lefelé automata. Remélem a részvényesek örültek a megspórolt 3 centnek.
Fotó megosztása:
12 voltos csatlakozó a kesztyűtartó alatt. Utólagos barkácsnak tűnik
Fotó megosztása:
Piros műszálas ruhába öltözött V6-os, toronymerevítővel csinoítva
Fotó megosztása:
Újabb Nismo felirat, most az ülésekről vigyorog szembe
Fotó megosztása:
A SynchroRev Match kapcsolója nappal...
Fotó megosztása:
... és sötétben
Fotó megosztása:
Ismét egy Z
Fotó megosztása:
Nismo
Fotó megosztása:
Elektromos ülésállítás
Fotó megosztása:
Apró plakett
Fotó megosztása:
Darabos térkép, ódivatú vezérlőizével
Fotó megosztása:
Ugyanez narancsszínben
Fotó megosztása:
A tolatókamera aranyat é, mert igen nehéz belőle kilátni
Fotó megosztása:
Strt gomb stétben
Fotó megosztása:
Ennyi a csomagtartó. Fene tudja miért, de két kézzel lehet csak kinyitni - egyikkel a gombot nyomjuk, másikkal megemeljük a fedelet - ami elég nagy hülyeség
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Pótkerék helyett mély hangokat raktak a csomagtartóba
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nem kell elővenni a kulcsot az ajtónyitáshoz, elég, ha nálunk van
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Neked mennyire kéne? Ócska teherautó, vagy a világverő vadállat? Pontozz!
átlag
8.30
szavazat
155
Neked mennyire kéne? Ócska teherautó, vagy a világverő vadállat? Pontozz!