Az Iveco nem kapkodja el a modellfrissítést, legutóbb 15 éve volt új Daily
Az Iveco nem kapkodja el a modellfrissítést, legutóbb 15 éve volt új Daily
Fotó megosztása:
Ez a torziós rugós első futómű
Ez a torziós rugós első futómű
Fotó megosztása:
Kisebb kormány, személyautós üléspozíció a kabinban
Kisebb kormány, személyautós üléspozíció a kabinban
Fotó megosztása:
Rettenetes méretű Dailyk is rendelhetők. Ez busznak ideális
Rettenetes méretű Dailyk is rendelhetők. Ez busznak ideális
Fotó megosztása:
Egy üres próbakör nem sokra jó, így terheléssel róttuk a köröket
Egy üres próbakör nem sokra jó, így terheléssel róttuk a köröket
Fotó megosztása:
A zárt felépítményű modellek jobban fogynak
A zárt felépítményű modellek jobban fogynak
Fotó megosztása:
A platósok népszerűsége egyre csökken
A platósok népszerűsége egyre csökken
Fotó megosztása:
Új, modernebb pofa, jobb légellenállás
Új, modernebb pofa, jobb légellenállás
Fotó megosztása:
Quad Leaf a laprugós első futómű fantázianeve
Quad Leaf a laprugós első futómű fantázianeve
Fotó megosztása:
Egy tisztességes alvázra szinte bármit fel lehet építeni
Egy tisztességes alvázra szinte bármit fel lehet építeni
Fotó megosztása:
Brembo fékek zabolázzák meg a kisteherautó robogását
Brembo fékek zabolázzák meg a kisteherautó robogását
Fotó megosztása:
Akár légrugós hátsó felfüggesztéssel is rendelhető a Daily
Akár légrugós hátsó felfüggesztéssel is rendelhető a Daily
Fotó megosztása:
A légrugós vezetőülés zseniális darab
A légrugós vezetőülés zseniális darab
Fotó megosztása:
Megszámlálhatatlan rakodórekesz található a kabinban
Megszámlálhatatlan rakodórekesz található a kabinban
Fotó megosztása:
Kormányra biggyeszthető alátét
Kormányra biggyeszthető alátét
Fotó megosztása:
Ilyen a műszerfal
Ilyen a műszerfal
Fotó megosztása:
6-órától indul a mutató
6-órától indul a mutató
Fotó megosztása:
Pohártartó
Pohártartó
Fotó megosztása:
Hatfokozatú manuális váltó az alap, de automatikussal is rendelhető az Iveco Daily
Hatfokozatú manuális váltó az alap, de automatikussal is rendelhető az Iveco Daily
Fotó megosztása:
A klímakonzol valóban személyautós hangulatú a króm kerettel
A klímakonzol valóban személyautós hangulatú a króm kerettel
Fotó megosztása:
Rekesz, rekesz és újabb rekesz
Rekesz, rekesz és újabb rekesz
Fotó megosztása:
Gombok a kormányon
Gombok a kormányon
Fotó megosztása:
Újabb odú ciginek, maizmásnak
Újabb odú ciginek, maizmásnak
Fotó megosztása:
A harmadik generációs Iveco Daily szinte az utolsó szögig megújult. Takarékosabb, nagyobb és erősebb is lett
A harmadik generációs Iveco Daily szinte az utolsó szögig megújult. Takarékosabb, nagyobb és erősebb is lett
Fotó megosztása:
Nagyobb tengelytáv, kisebb túlnyúlások
Nagyobb tengelytáv, kisebb túlnyúlások
Fotó megosztása:
Az erősebb motorral felszerelt példányok megrakva is képesek a szabályosnál gyorsabb menetre
Az erősebb motorral felszerelt példányok megrakva is képesek a szabályosnál gyorsabb menetre
Fotó megosztása:
Hatalmas felirat az orron
Hatalmas felirat az orron
Fotó megosztása:
Szimpla és dupla hátsókerékkel is kapható az új Daily
Szimpla és dupla hátsókerékkel is kapható az új Daily
Fotó megosztása:
Masszív létraalváz
Masszív létraalváz
Fotó megosztása:
Rengeteg variáció alakítható ki belőle
Rengeteg variáció alakítható ki belőle
Fotó megosztása:
Antik Iveco a nyolcvanas évekből
Antik Iveco a nyolcvanas évekből
Fotó megosztása:
Újabb óriási rakodóhely az ülések alatt
Újabb óriási rakodóhely az ülések alatt
Fotó megosztása:
Gombsor
Gombsor
Fotó megosztása:
Három, fedeles rekesz. Ember legyen a talpán, aki itt mindent megtalál
Három, fedeles rekesz. Ember legyen a talpán, aki itt mindent megtalál
Fotó megosztása:
Az ajtó alján is található rekesz
Az ajtó alján is található rekesz
Fotó megosztása:
Minden kis izének van helye
Minden kis izének van helye
Fotó megosztása:
Egy ős-Iveco
Egy ős-Iveco
Fotó megosztása:
Tejüveg mögött az irányjelző
Tejüveg mögött az irányjelző
Fotó megosztása:
Vágott, macskaszemeket kapott a harmadik generációs Daily
Vágott, macskaszemeket kapott a harmadik generációs Daily
Fotó megosztása: