B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Szörényi András
Mit keresnek luxusautók leszakadó magyar falvakban?
Baka Gábor
F1: Törött Red Bull miatt szakadt meg az edzés
Aranyi Péter
Nem kért senki ezekből a villanybuszokból
Baka Gábor
F1: A McLarennek is odavágott az Alpine az edzésen
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Sportmodell dízelmotorral? Van értelme?
1
/
38
Egyedi spoilerek és 19 colos kerekek hangsúlyozzák a kocsi sportosságát
1
/
38
Egyedi spoilerek és 19 colos kerekek hangsúlyozzák a kocsi sportosságát
2
/
38
A csomagtartó praktikusságát 12 voltos csatlakozó és kampók segítik
3
/
38
Jól jön a méretes kapaszkodó a súlyos ajtó lecsukásához
4
/
38
Álíltható comtámasz is része a pályanapon is kiváló Recaro üléseknek
5
/
38
Felárért világító, ST-feliratos küszöbdísz üdvölzi az utasokat
6
/
38
A műszerfal egyszerű, könnyen olvasható, a kis digitálsi képernyőn a navigáció, a táblafelsimerő és fedélzeti számítógép adatai is megjeleníthetők
7
/
38
A hatfokozatú váltó gyorsan, pontosan kapcsolahtó, az áttételek igen rövidek
8
/
38
Gombnyomásra indul a motor
9
/
38
Kormányról vezérelhető sok funkció, így a hifi, a telefon, a fedélzeti számítógép és a tempomat is
10
/
38
A módosított szívórendszernek, az új sportosabb kipufogónak, valamint a motorvezérlés átprogramozása nyomán a teljesítmény 185 lóerőre, a nyomaték 400 newtonméterre emelkedett
11
/
38
Burkolat nélkül látszik igazán egy modern dízelmotor összetettsége
12
/
38
A sportülések mögött kissé szük a lábtér, de elférnek felnőttek is
13
/
38
Az ülésfűtés jól jön a hideg reggeleken
14
/
38
Az ülés és a kormány borítása jó tapintású, de egyes műanyagok gyengébb anyagból készültek
15
/
38
Kissé komor hangulatú az utastér
16
/
38
A kiegészítő órák közül a két szélső hasznos a motorélettartam megnyújtásánál
17
/
38
Csak plusz pénzért jár a 8 colos érintőképernyő
18
/
38
Csendben végzi a dolgát a klíma, fordos hagyomány, hogy az első ablak is fűthető
19
/
38
A kormány alját mai divat szerint kiegyenesítették
20
/
38
Híres márka
21
/
38
Csak, hogy tudjuk mibe ülünk
22
/
38
Kissé szűk az ajtózseb elől
23
/
38
Hátulra is jutott középsugáró és csipogó is az ajtókóba
24
/
38
Nem túlságosan lapos a kocsi orra, hétköznapokon is használható
25
/
38
Szépen formázott, egyedi a kipufogóvég a Focus ST-n
26
/
38
Seígthet a tolatókamera a szűk helyeken
27
/
38
28
/
38
29
/
38
Egyedi hűtőmaszk az ST sajátja
30
/
38
Nemcsak kanyarkövető, de az észlelt járművek távolságtól függően vezérli fényerőt
31
/
38
Sávtartó, keresztirányú forgalom figyelő, táblafelismerő, holttérfigyelő, esőérzékelő, automata fényszóró teszi kényelmesebbé a Focus ST-vel való együttélést
32
/
38
Konkurenseihez hasonlóan 4,6 méteres hosszúság, 2,6 méteres tengelytávolság jellemzi a Focus kombit
33
/
38
Innen figyeli a kocsi mögötti területet
34
/
38
8,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára és 217 km/óra a végsebessége
35
/
38
6,8 literes átlagfogyasztást produkált dinamikus használat mellett
36
/
38
Ajtónyításra bújik elő az élvédő, amjd csukásra újra eltűnik - frappáns
37
/
38
A hatodik fokozatót autópályás használathoz lőtték be
38
/
38
Szép, részletgazdag a érintőképernyő megjelenítése