B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Kováts Olivér
Csak a szokásos: megint késik az olcsó Tesla
Aranyi Péter
Te laknál ebben a tűzoltóautóban?
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Lada Granta: ez már nem az a Lada
1
/
43
Formatervezési szempontból érdekes, hogy nem egy pontban találkozik a fényszóró csúcsa és a hűtőmaszk sarka
1
/
43
Formatervezési szempontból érdekes, hogy nem egy pontban találkozik a fényszóró csúcsa és a hűtőmaszk sarka
2
/
43
Színre fújt lökhárítók, de a kilincsek feketék
3
/
43
Az alufelni sokat dob az összképen
4
/
43
Kisebb az ötajtós csomagtartója, de könnyebben pakolható
5
/
43
Keskeny és magas jószág a Granta
6
/
43
Hagyományos izzók
7
/
43
Ezüst keresztcsíkon lebeg az embléma
8
/
43
Ez itt a ködlámpa helye
9
/
43
Fekete műanyag kilincs
10
/
43
Pirelli abroncsokat kapott a Granta
11
/
43
Hátra csak dobfék jutott
12
/
43
Kulccsal nyílik a csomagtartó
13
/
43
Granta
14
/
43
Nem adtak meg minimális oktánszámot
15
/
43
Hátsó ablaktörlő
16
/
43
Ijesztően megdől kanyarban
17
/
43
Szinte elhanyagolható oldaltartása van az ülésnek
18
/
43
Sivár belső, olcsó plasztikokból
19
/
43
Műanyag kormány, erős rásegítéssel
20
/
43
Pofás műszerek
21
/
43
Klassz dolog a gyári, kihangosítós rádió. Kár, hogy gyújtásfüggetlen
22
/
43
Manuális klíma, elképesztő kapcsolási zajjal
23
/
43
Jó fokozatkiosztású, de akadós váltó
24
/
43
Dupla pohártartó a váltó előtt
25
/
43
Sorjás műanyag ajtókárpit
26
/
43
Kézzel állítható mechanikus fényszórómagasság-állító
27
/
43
Ezzel a gombbal is nyitható a csomagtartó
28
/
43
Lada Granta teszt
Pedálok
29
/
43
Nincs komfortindex
30
/
43
A kis izékkel kell a fedélzeti számítógép agyában turkálni
31
/
43
Háttámla-tekerentyű
32
/
43
Állíthatatlan öv
33
/
43
Tekerős ablakok hátul
34
/
43
A formázatlan üléseken három ember is ülhetne, ha elég széles lenne
35
/
43
Biztonságiöv-csatok szépen elrendezve
36
/
43
Ajtófogantyú
37
/
43
Osztottan dönthető háttámla
38
/
43
Szolid kárpitozás
39
/
43
Minimalista szatyorkampó
40
/
43
Pótkerék a pincében
41
/
43
Erős és nem is zajos a motor
42
/
43
Cirill betűs felirat
43
/
43
Kitartás, hamarosan itt az összehasonlító teszt is