B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Mindkét Mercedest megbüntették az időmérő után
Kováts Olivér
F1: Amatőrnek titulálta magát Norris
Fehér Patrik
F1: Az FIA banális hibája miatt szívnak a pilóták
Kováts Olivér
F1: Verstappennek is rejtély, mennyire lesz erős
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Teszten a FIAT Tipo: új népautó?
1
/
29
Országúton 4,7 literes fogyasztással megtehet 100 kilométert. Tankja egészséges méretű, 50 literes
1
/
29
Országúton 4,7 literes fogyasztással megtehet 100 kilométert. Tankja egészséges méretű, 50 literes
2
/
29
Ősztől kombi és ötajtós is megjelenik a Törökországban gyártott típusból
3
/
29
Nagyok az oldalsó lemezfelületek, az igazán sikkes sziluetthez rövid az autó vagy a tető túl magas
4
/
29
5,2 millió Ft az 1,6 Multijet Easy, 5,5 millió a jóval gazdagabban felszerelt Lounge listaára
5
/
29
Kompakt autó, jutányos áron, családbarát méretben
6
/
29
7
/
29
Formatervben mindig jók voltak az olasz márkák
8
/
29
A kanyarodás irányába világít a ködlámpa a kormányzás függvényében
9
/
29
10
/
29
Érdekes a buboréktető. Elvileg csökkenti a légelenállást, de inkább formai különlegesség
11
/
29
12
/
29
13
/
29
1750-es fordulatszámon 320 Nm a maximális nyomaték. A dízel hamar összeszedi magát, 1500-tól már erős
14
/
29
Korrekten megcsinált autó a Tipo, pár a spórolásra utaló részletmegoldással
15
/
29
Nagyon sok adatot, köztük az olajhőmérsékletet is lekérhetjük a főműszerek közé
16
/
29
Autópályán csendes a dízelmotor, az ülés kényelme is jó
17
/
29
18
/
29
19
/
29
Bőven van hely hátul a térdeknek, a fejnek nem annyira, ha 190 centis az utas. A kartámasz felára 45 000 Ft az elektromos vezető oldali deréktámasszal
20
/
29
Tolatáskor zavaró a rossz kilátás. A tolatókamera felára 60 000 Ft, nagyon megéri
21
/
29
22
/
29
A fedelet mozgató karok befordulnak az 520 literes csomagtérbe. A Linea külső zsanérja jóval igényesebb volt
23
/
29
24
/
29
Kitűnően bevált a feláras TomTom navigációval a széria UConnect rendszer
25
/
29
80 000 Ft volna az automatikus légkondi feléra, ami a Lounge felszereltséggel széria
26
/
29
Minden verzióban van aux- és USB-csatlakozó
27
/
29
Jók a hatfokozatú váltó áttételei
28
/
29
Van elég rakodóhely a belső térben
29
/
29
Elegáns a vakító fényre elsötétedő, elektrokróm belső tükör