B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Sportkombi dízellel és automata váltóval?
1
/
19
Enyhén sportos jelek a lökhárítón. Nincs túlcsicsázva a GT
1
/
19
Enyhén sportos jelek a lökhárítón. Nincs túlcsicsázva a GT
2
/
19
Majdnem 4,6 méter hosszú, de könnyű vele manőverezni
3
/
19
Kamu a kipufogóvégződés
4
/
19
Tágas a csomagtér, 660 literes defektjavító készlettel
5
/
19
Alapáron jár a bőr-Alcantara ülés
6
/
19
190 centivel, leengedett üléssel pont ezt látni
7
/
19
Ilyen a műszerfal Sport mód nélkül
8
/
19
Ilyen a műszerfal Sport módban
9
/
19
Csak automata váltóval lehet megvenni
10
/
19
Extra a panorámatető
11
/
19
Hosszabb a kombi tengelytávja, jó a hátsó lábtér
12
/
19
Igényes anyagok és összeszerelés jellemzi az utasteret
13
/
19
Szériában járnak a 18 colos abroncsok
14
/
19
8,6 alatt megy százra
15
/
19
16
/
19
8,85 millió az ára, jó felszereltség mellett
17
/
19
A klímát is csak a menüből lehet vezérelni
18
/
19
Nem vész, de láttunk már jobban kezelhető érintőképernyőt
19
/
19
Kinézetre, érzésre is kellően dinamikus, de nem akar sportautó lenni