B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Aki ezekre képtelen vezetés közben, inkább adja vissza a jogsiját
Vezess
Durva szigorítás jöhet, évente kellene műszakira vinni az autókat
Baka Gábor
F1: Miamira bekékítik a Ferrarit?
Baka Gábor
Balhékat szeretne látni a Forma-1 vezére
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Prémiumhibrid a Hyundaitól
1
/
48
4470x1820x1450 mm, 2700 mm a tengelytáv. Akkora, mint egy Astra szedán
1
/
48
4470x1820x1450 mm, 2700 mm a tengelytáv. Akkora, mint egy Astra szedán
2
/
48
0,24 a cW-értéke, látszik is rajta, hogy fontos szempont volt a jó aerodinamika a tervezésnél
3
/
48
Ebből a szögből a legjobb, bár így sem igazán markáns: fordos-toyotás-audis az összhatás
4
/
48
Hát ez a front egy kicsit erős lett. Élőben azért sokkal kevésbé ijesztő
5
/
48
Nem illik az agresszív formához az áramvonalas felnik lágy dizájnja
6
/
48
A menetjelző LED-csík alapáras tétel, viszont a főfényszóró csak halogén vagy xenon lehet
7
/
48
Az osztott hátsó szélvédő jót tesz az aerodinamikának, rosszat a kilátásnak
8
/
48
Szépen befejezett, részletgazdag farú autó az Ioniq
9
/
48
Látványos a fellépése, nézték is rendesen, amerre jártam vele
10
/
48
Látványos a fellépése, nézték is rendesen, amerre jártam vele
11
/
48
Nem sikerült valami elegánsra a követőradar beépítése, olyan, mintha rajta maradt volna egy védőfólia
12
/
48
Lapított kormány, világos, letisztult dizájn
13
/
48
Lehengerlő minőségérzet, kifinomult részletek, jó anyagok az utastérben
14
/
48
Már önmagában a kormányon meg lehet figyelni, mennyire odafigyelt minden apró részletre a tervezésnél a Hyundai
15
/
48
Erőteljes VW-csoportos utánérzés a váltókonzolon
16
/
48
Az amerikai piac elsőrendű fontosságát jelzi a taposós rögzítőfék, ott ezt így szokta meg a nép
17
/
48
A klímakonzolon megmaradt az összes gomb, nem kell a menüben kotorászni a finombeállításokért
18
/
48
A kesztyűtartóban elfér az A4
19
/
48
Pohártartó-szobrászat
20
/
48
Olyan apróságok, mint a gyári szőnyeg igényessége, is erősítik a prémiumhangulatot
21
/
48
Részletesen kimunkált, szép ajtókárpit
22
/
48
Az Infinity audio feláras tétel, jól szól a csendes kocsiban
23
/
48
A kulcs is masszív, prémiumtermék
24
/
48
700 kilométert sikerült lenyomni a 45 literes tankkal, mire kigyulladt a narancssárga lámpa
25
/
48
Alig csal a fedélzeti számítógép: vegyes üzemben, sok sztrádával, kevesebb várossal ennyit evett az Ioniq
26
/
48
A nyugis műszeregység-grafika
27
/
48
A sportos műszeregység-grafika
28
/
48
A hibridrendszer működésének grafikája a műszeregységben is megjeleníthető
29
/
48
A túl hangsúlyos jobb oldali akkutöltöttségi állapotjelzőnek nyilván a konnektoros hibridben van jelentősége
30
/
48
Apró okosság: ha csak a vezető ül a kocsiban, gombnyomással elérhető, hogy a klíma csak az ő oldalára dolgozzon, ezzel is csökkenthető a fogyasztás pár milliliterrel százon
31
/
48
A Comfort alapmodellben csak 4,2 colos érintőképernyő van, ez a 7 colos szép, nagy kijelző a Premium kivitel sajátja
32
/
48
Ez probléma: a tolatókamera lencséje az első leesett csepp eső után így néz ki, rettenetesen koszolódik
33
/
48
A kilátás hátra eső után
34
/
48
Ablakemelő konzol a vezető oldalán
35
/
48
Ezen a képen is jól látható, milyen finoman találkoznak a vonalak, milyen gondosan tervezettek a felületek
36
/
48
A bal térdnél lévő konzol
37
/
48
A fedélzeti elektromos kütyük töltését régóta ilyen bőkezűen intézi a Hyundai
38
/
48
Gyönyörűen kidolgozott kisplasztika a szellőző is
39
/
48
Vakon tapizva is jól elkülönülnek a kormánygombok funkciói
40
/
48
Vakon tapizva is jól elkülönülnek a kormánygombok funkciói
41
/
48
Az ülés kényelmes, de a prémiumság egyedül itt törik meg. Elektromos mozgatás még felárért sincs, a kihúzható combtámasz is hiányzik
42
/
48
Két személyre formázott a hely hátul, a fejtér-lábtér a kompakt kategóriának megfelelő
43
/
48
Két személyre formázott a hely hátul, a fejtér-lábtér a kompakt kategóriának megfelelő
44
/
48
A hátsó szellőzők
45
/
48
Az 550 literhez a padló alatti rész is kell. Támladöntéssel 1505 literre nő a raktér
46
/
48
Praktikus a felcsévélődő kalaptartó
47
/
48
Szép sorban egymás mellett a benzinmotor és a villanymotor
48
/
48