B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Figyelmeztetést adtak ki, kerüld el a Balatont a hétvégén!
Kováts Olivér
Észre sem veszi, úgy tarol az önvezető jármű
Kováts Olivér
Ezek a számok mutatják, hogyan alakul át az autózás
Horváth Zsolt
Olyan vezetői engedélyt szerezhetsz itthon, amilyet még soha
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Villanyautó 200 km hatótávval, 170 km/h végsebességgel
1
/
40
Remek családi autó, mellesleg nem villany hajtja - az eddigi kedvencem a hétköznapi villanyautók mezőnyében
1
/
40
Remek családi autó, mellesleg nem villany hajtja - az eddigi kedvencem a hétköznapi villanyautók mezőnyében
2
/
40
Szegény fa, ez a kocsi nem csinál neki CO2-t, amit belélegezhetne
3
/
40
Az eleje béna sajnos, nagyon bumfordi a szürke hűtőmaszk-pótlék
4
/
40
4570 mm hosszú, 1820 mm széles és 1450 magas az Ioniq
5
/
40
A tengelytáv 2700 mm, tipikus kompaktautós méret
6
/
40
Az alaktényező 0,24
7
/
40
A kilátás hátrafelé rettenetes az osztott ablak miatt
8
/
40
1420 kilót nyom az elektromos Ioniq
9
/
40
A gombos kulcsnélküli nyitási megoldást választották
10
/
40
205-ös gumi, aerodinamikus alufelni
11
/
40
A szürke műanyagbetét hátul se nagyon vág össze a tesztautó kék színével
12
/
40
A kék az új zöld
13
/
40
Az Ioniq elektromos, hibrid és plug-in hibrid hajtással is létezik
14
/
40
Otthoni konnektorról egy éjszaka alatt tölt újra a lemerült akku
15
/
40
Egy kis vicces átöröklés a benzines Ioniq-okból: a tanksapka-tartó megmaradt, még ha tanksapka ezen nincs is
16
/
40
120 lóerő, 295 Nm: egy jó másfél literes dízel értékei, csak korom nélkül
17
/
40
Sok a hely, jó az ergonómiai
18
/
40
A bal egy gyenge pontja a rövid ülőlapú, nem igazán kényelmes ülés
19
/
40
Lapított kormány, a tempomat, az audio és a kismenü gombjaival
20
/
40
Nem kell mindenért az érintőpernyőt piszkálni, a klíma is, az infotainment is sok dedikált gombot kapott
21
/
40
A középkonzol előretolása és keskeny kiképzése nem zavarja a térdet
22
/
40
Sok a kisebb-nagyobb tárolórekesz
23
/
40
Váltókar nincs, csak gombok: előre, hátra, sehova, parkolás
24
/
40
Az ülés- és kormányfűtés a 400 ezer forintos feláras Premium privilégiumai
25
/
40
És innen még gyorsul, óra szerint 170 a vége
26
/
40
A műszerfal más képet mutat Comfort, Sport és Eco üzemmódban
27
/
40
13,3 kWh, kb. 600 forint a villanyszámla 100 kilométerre
28
/
40
A klíma csak egyzónás, de van olyan állása is, amikor csak a vezetőülés környezetében hűt-fűt
29
/
40
Konnektorok az elektromos autóban
30
/
40
A VESS az elektronikus prüttyögés kapcsolója, ami a gyalogosokat figyelmezteti a motorzaj helyett
31
/
40
A tolatókamera képe ronda, nem elég kontrasztos
32
/
40
495 ezer forint felárért is csak a vezetőülés lehet elektromos mozgatású, de ehhez kötelező a bőrkárpitozás is
33
/
40
Sivár az ajtókárpit, de a gombok jó helyen vannak
34
/
40
Hátul a fejtér egy kicsit szűk az aerodinamika miatt erősen lecsapott tető miatt
35
/
40
Ide mintha terveztek volna szellőzőket, de aztán mégse kerültek a helyükre
36
/
40
A hátsó ajtókárpit olyan sivár, mint a Szahara
37
/
40
Hatalmasra nyílik a raktérajtó
38
/
40
Szépen megvezetett, sínben futó kalaptartó roló
39
/
40
A csomagtér a legnagyobbak közé tartozik a kompakt mezőnyben, 455 liter
40
/
40
Dönthető támlák, síkba hozható raktérpadló - teherautónak se rossz az Ioniq