B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Erdős Norbert
Ez az autó vitte Ferenc pápát utolsó földi útjára - Galéria
Szörényi András
Itt egy megbízható használt SUV és nem is drága
Baka Gábor
F1: Az utolsó pillanatig variálnak a motorfejlesztéssel
Svékus Gergő
Alkatrészek, utasok eshetnek ki ezekből az autókból
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Hibridcsata: új Prius és koreai kihívója, az Ioniq – melyik jobb?
1
/
35
A Toyota picit hosszabb, a Hyundai picit szélesebb. A tengelytáv mm-re egyezik
1
/
35
A Toyota picit hosszabb, a Hyundai picit szélesebb. A tengelytáv mm-re egyezik
2
/
35
A Toyota mintha direkt akart volna csúf autót tervezni: minden részletében fájdalmas a szemnek a Prius dizájnja
3
/
35
Az Ioniq harmonikus, modern, bár picit jellegtelen formájú autó
4
/
35
A tengelytáv mindkét kocsinál 2700 mm
5
/
35
Az Ioniq futóműve nem olyan jó, mint a Priusé, de a motor-váltó kombó sportosabb
6
/
35
Kezes, kiegyensúlyozott autó a 4. generációs Prius
7
/
35
A Hyundai icipicit könnyebb, de icipicit súlyosabbnak érződik
8
/
35
Az előző Prius menetdinamikáját sok kritika érte, az új könnyed, fürge, jó vele kanyarogni
9
/
35
Kötelező a takarékosságot jelző plakett a kerék felett a hibridműfajban
10
/
35
Kötelező a takarékosságot jelző plakett a kerék felett a hibridműfajban
11
/
35
Szép orr, csúnya felni az Ioniqon
12
/
35
Szép felni, csúnya orr a Priuson
13
/
35
Az Ioniq dizájnjának legcsúfabb eleme az elnagyolt követőradar-fedél
14
/
35
141 lóerős az Ioniq, az 1,6 literes benzinmotor fickósabb a Prius 1,8-asánál
15
/
35
122 lóerős a Prius, az 1,8 literes benzinmotort a hatékonyság jellemzi elsősorban
16
/
35
Műszerek a kormány mögött, az ergonómia közel kifogástalan
17
/
35
Középre rendezett műszerek, nem igazán jó ergonómia a Priusban
18
/
35
A Prius műszerei űrhajósak az első széria óta
19
/
35
A Hyundai műszeregysége TFT panel, de a dizájn konzervatív
20
/
35
A Hyundai konvencionális DSG-váltójához hagyományos váltókar dukál
21
/
35
A Priusban hagyományosan ilyen bütyök a váltókar a második generáció óta
22
/
35
A korszerű vezetéstámogató extrák a Hyundaiban is, a Priusban is elérhetők (sávtartás, követőradar)
23
/
35
A Hyundai csomagtere 440 literes
24
/
35
A Prius raktere névlegesen sokkal kisebb, 343 liter
25
/
35
A Hyundai menüje sokkal logikusabb, korszerűbb, mint a Toyotáé
26
/
35
Mindkét kocsiban taposós a rögzítőfék. Ez az apróság jelzi, hogy a fő piac az USA
27
/
35
A Hyundai hagyományosan pazarul ellátja konnektorral az utasokat
28
/
35
Tolatókamera mindkét autóban volt
29
/
35
Az Ioniq ülőlapjai lehetnének hosszabbak elöl
30
/
35
A Priust bőrülésekkel kaptuk: kényelmesek, de nyilván izzasztóak
31
/
35
A Hyundaiban magam mögött: fent is OK, lábnál is OK
32
/
35
A Toyotában magam mögött: fent is OK, lábnál is OK
33
/
35
Fonákjáról mindkét kulcs kellemes látványt nyújt, a Hyundaié elegánsabb
34
/
35
Színéről a Prius kulcsa egy befejezetlen torzó, az Ioniqé kidolgozott kisplasztika
35
/
35
A Toyota akar menőbbnek, izgalmasabbnak látszani, de az Ioniq az. Viszont a Prius technikai fölénye elvitathatatlan