Röviden – Jeep Compass 2017 | |
---|---|
Mi ez? | A Jeep tíz éve mutatta be kompakt méretű szabadidőautóját, a Compasst, ami 2011-ben ráncfelvarráson esett át, idén, 2017-ben pedig befutott a második generációs modell. |
Mi tud? | A Jeep Compass klasszikus értékekkel bíró, közepes méretű modern SUV |
Mibe kerül? | A legolcsóbb Compass 7 millió forint körül elvihető, a szépen felextrázott Opening Edition pedig 170 lovas benzinmotorral 9 730 000, 140 lovas dízellel 9 950 000 forintba kerül |
Kinek jó? | Akik komoly terepjárós múlttal rendelkező márkától szeretnének városi szabadidőautót |
A szabadidő-autók népszerűsége világszerte töretlen, 2016-ban 1,6 millió darab kompakt méretű SUV-t adtak el Európában és ez a szám az évtized végére akár 2 millióra is felmehet. Nem is meglepő, hogy boldog-boldogtalan szabadidő-autót gyárt és nem akar kimaradni a tuti bizniszből. A Jeep viszont nem ma kezdte a terepjárógyártást, komoly tapasztalata van a témában, így nem okozott különösebb nehézséget, hogy ütőképessé tegye a méretben a Renegade és a Cherokee közé belőtt modelljét, a Compasst. Mi pedig kipróbáltuk, mit tud aszfalton, illetve terepen.
A piros színű az új, az ezüst a régi Jeep Compass:

