B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Egy párhuzamos világban létezik ez az autó
Svékus Gergő
Mesterséges intelligencia vigyáz rád az új autókban
Baka Gábor
F1: Verstappennek elege lett, jó lesz neki a hallgatás
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben ‒ podcast
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Újra a csúcson: Honda Civic Type R
1
/
27
Szeptembertől kapható az új Civic, a leggyorsabb elsőkerék-hajtású kompakt
1
/
27
Szeptembertől kapható az új Civic, a leggyorsabb elsőkerék-hajtású kompakt
2
/
27
Versenypályára tökéletes választás
3
/
27
11,5 millió Ft az alapára
4
/
27
Hiába a szárnyak, egészen jól kilátni hátrafelé
5
/
27
Hosszabb, szélesebb, laposabb és merevebb az új karosszéria
6
/
27
Hátulról is sokat változott
7
/
27
5,5 másodperccel tartja a rekordot a Nürburgringen, nehéz lesz megdönteni
8
/
27
Utcán kényelmesebb az új hátsó futómű miatt
9
/
27
A régebbi és az új
10
/
27
Néhány korábbi generációval
11
/
27
Michelisz Norbert volt az instruktor
12
/
27
Négydugattyús Brembo van elöl, 350 mm-es tárcsával
13
/
27
Nagyobb és szélesebb a gumi
14
/
27
Funkciója van a középső csőnek
15
/
27
320 lóerős, és közvetlenebb a motor
16
/
27
Eddig nem volt itt nyílás
17
/
27
18
/
27
Tényleg termel leszorítóerőt a hátsó szárny
19
/
27
Kis aerodinamika a szoknyán
20
/
27
Eltűnt a kétszintes műszerfal, hagyományosabb a belső
21
/
27
Kicsit nagyobb a hely hátul, nem hajtható fel az ülőlap
22
/
27
Klassz a váltó: rövid úton és pontosan kapcsolható
23
/
27
420 liter ablakig, ledöntött támlákkal max. 1209
24
/
27
Comfort, Sport és +R fokozatok közül lehet választani
25
/
27
Kényelmesebb lett az ülés, és lejjebb került
26
/
27
+R módban pirosra vált az óra
27
/
27
Viszonylag egyszerűen kezelhető a médiarendszer