B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Új Fiesta: az ST Line az igazi!
1
/
53
Egy ST Line kivitel: ez most a legjobb Fiesta
1
/
53
Egy ST Line kivitel: ez most a legjobb Fiesta
2
/
53
Egycentis ültetéssel, keményebb rugókkal, feszesebb gátlókkal készül az ST Line
3
/
53
A sportosabb futómű jól illeszkedik a nagyon direkt kormányzáshoz az ST Line-ban
4
/
53
Előtérben az ST Line, hátul egy Vignale
5
/
53
Vignale és ST Line
6
/
53
A Vignale változatban a prémiumságot erőlteti a Ford, de ez egy ilyen kicsi, egyszerű kocsiban nehezen jön át
7
/
53
A Vignale kabinjában helyenként cseppet sem prémium jellegű anyagok rontják el a luxy fílinget
8
/
53
Egy Titanium, a földhözragadtabb Fiesták legjobban felszerelt változata
9
/
53
Háromajtós kasztnival is kapható a Fiesta
10
/
53
Az ST Line plakettje
11
/
53
A Vignale plakettje
12
/
53
A Vignale kivitelű Fordok közös ismertetőjegye a típusjelzés nélküli, de hivalkodó Vignale logóval díszített far
13
/
53
Jók az új színek, feldobja az utcaképet egy-egy új Fiesta
14
/
53
Nagyon jól állt az észak-spanyol táj a Fiestának
15
/
53
Kívülről nagyobbnak látszik, mint amilyen, a 2493 mm-es tengelytáv nem kicsi, de a tér hátul nagyon szűk
16
/
53
Hajszálnyit harmonikusabb, finomabb az arca az elődnél
17
/
53
Jól sikerült a menetjelző LED-vonal, komoly autónak mutatja a Fiestát
18
/
53
Méretek: 4040x1735x1476 mm
19
/
53
A C-oszlop nem követi a divatot, összeér az alsó és felső fényezett felület
20
/
53
Talán ebből a szögből a legfrissebb és legcsinosabb a Fiesta
21
/
53
Embléma nélkül elmenne Hyundainak vagy akár Peugeot-nak is ez a forma
22
/
53
23
/
53
A feneke változott a legtöbbet a Fiestának
24
/
53
A tanksapkamentes töltőnyílás továbbra is nagy kedvencünk a Fiestában
25
/
53
A kulcs sem új, már évek óta ilyen a kulcsmentes kulcs a Fordnál
26
/
53
A négyhengeres, másfél literes dízel teljesen új fejlesztés
27
/
53
Pszichedelikus bemutatóval fogadtak minket hagyományos sajtótájékoztató helyett
28
/
53
A Fiesta színválasztéka
29
/
53
Felfújt gumikesztyűket tapogatva kellett átéreznünk, milyen fontos is a textúra egy autóban
30
/
53
Ízbemutató szárazjéggel, hogy jobban be tudjuk fogadni a Fiestát
31
/
53
Az ST Line futóműve egész más, sokkal sportosabb, mint az alapmodelleké
32
/
53
Különböző kivitelek különböző ülései
33
/
53
Az új Fiesta műszerfala: új kormány, új érintőképernyő, új klímakonzol
34
/
53
Kicsit kevesebb a gomb, de több a funkció az új kormányon
35
/
53
Szokni kell, mi mit csinál a küllőkön
36
/
53
A Titanium ülését nagyon műanyag, izzasztó kárpit borítja
37
/
53
A legjobb az ST Line szép is ülése volt
38
/
53
Hátul szép a kárpit, de kevés a hely
39
/
53
181 centivel ennyi a térdhely magam mögött
40
/
53
A hátsó fejtér eleve csekély, de a tetőablakos kocsiban teljesen eltűnt a hézag a fejem és a plafon közt
41
/
53
Éles, élénk színű, jól látható az új nagy érintőképernyő képe
42
/
53
A tolatókamera képe viszont élettelen, szürke, csúnya
43
/
53
Csak egyzónás a klímakonzol. A 30+ fokos félsivatagban is egész ügyesen teljesített a légkondi
44
/
53
Megmaradt a hagyományos mechanikus kézifék
45
/
53
Fedél nélkül várja a koszt-port-üdítőt a függőlegesen tájolt USB-konnektor luka
46
/
53
Nincs kapaszkodó, egy sem
47
/
53
A kocsi legrosszabb fogású, legkellemetlenebb plasztikból készült alkatrésze pont az ajtóbehúzó fogantyú
48
/
53
Fényes és kemény plasztikok középvonal alatt a Vignaléban. Hiába van felül szépen varrott bőr, ez nem egy prémiumautó beltere
49
/
53
Kicsi a tükör, erősen figyelni kell, jön-e mögöttünk valami
50
/
53
Ennyit evett a dízel. Az egyliteres benzines étvágya 6,4 és 8 liter között mozgott, attól függően, mennyire nyomtuk neki
51
/
53
A csomagtér 303-984 literes
52
/
53
Emeletes a raktér, a kemény fenéklap megáll a kis vájatában, amíg pakolunk
53
/
53
Köszönöm a figyelmet!