B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Új motorgyártó érkezik a Forma-1-be
Svékus Gergő
Különösen takarékos kisteherautó a Nissantól
Kovács Miklós
Titánok harca: melyik Bugatti győz egy klasszikus párbajban?
Zeitler Mátyás
Ezeket az autókat kerüld el! Milliós kárt okozhatnak neked
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Nincs ma ennél menőbb SUV!
1
/
24
Hiába néz úgy ki, mint egy kiállítási tárgy, egy koncepciómodell, a Velar egy nagyon is kész, használható, nyúzható szabadidőautó
1
/
24
Hiába néz úgy ki, mint egy kiállítási tárgy, egy koncepciómodell, a Velar egy nagyon is kész, használható, nyúzható szabadidőautó
2
/
24
Egy Firenze Vörös R-Dynamic HSE: ez a legjobban felszerelt változat
3
/
24
A V6-os dízel 300 lóerős a Velarban
4
/
24
5
/
24
Méretek: 4803x2032x1636 mm
6
/
24
A tengelytáv 2874 mm
7
/
24
A kopoltyú jellegzetes Land Rover-motívum, bár minden modellen máshogy néz ki
8
/
24
A terepes, munkaautós jelleget érzékeltetik a fekete betétek itt-ott
9
/
24
10
/
24
18 coll az alap felniméret, de még a 21-es se a legnagyobb, ami rendelhető - 22-es kerékkel is kérhető a Velar
11
/
24
Dízelből a 300, benzinből 380 lóerő a csúcs, ami van a Velarhoz
12
/
24
Az R-Dynamic optikai csomag fekete elemekből, fekete tetőből és sportosabb lökhárítókból áll
13
/
24
Az enteriőr is olyan, mint egy tanulmányautóban, szinte nem is mer hozzáérni az ember semmihez
14
/
24
Elegáns, hi-tech és megszokható ez a látványos berendezés
15
/
24
Két nagy érintőképernyő és egy TFT a kormány mögött
16
/
24
A HMI a Jaguarok, Land Roverek gyenge pontja volt - eddig
17
/
24
Megtanulni szerintem soha nem lehet ezt a komplikált virtuális világot, de olyan szép a grafika és olyan izgalmas ez az egész, hogy akkor is örömmel kezdi tapogatni az ember, ha fogalma sincs, hol lesz majd az, amit keres
18
/
24
Ez a virtuális klímakonzol már van olyan szép, hogy az ember nem sírja vissza a sok fix gombos, egyértelmű régi világot
19
/
24
Hátul meglepően tágas az autó, még tetőablakkal sem ért bele a fejem a kívülről pedig nagyon lejtősnek látszó tetőbe
20
/
24
A V6-os dízel talán a legjobb választás a Velarhoz: erős, szerethető a hangja, brutális a nyomatéka
21
/
24
Hogy egy ilyen szép autónak ilyen tágas és praktikus csomagtere legyen!
22
/
24
A gázlómélység acélrugóval 60, légrugóval, kiemelve 65 centi
23
/
24
A Land Rover mindig hangsúlyt helyez arra, hogy a gázlómélység, a terepszög ne csak egy katalógusadat, hanem kihasználható képesség legyen
24
/
24
Az ős-Velar az előszériás Range Roverek munkaneve volt, 1969-ben