B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Deme Csaba
Észbontó, milyen kipufogót szereltek egy Teslára
Deme Csaba
Tömény giccsel öntötték nyakon az új Mercedest
Vezess
F1: A könyörtelen Piastri kell a McLarennek
Deme Csaba
Sátáni rendszámot választott a magyar luxusautó gazdája
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Ez a Ford be fog kerülni a marketingtankönyvekbe esettanulmányként
1
/
54
Egy Titanium és egy ST Line a képen
1
/
54
Egy Titanium és egy ST Line a képen
2
/
54
Szemből ezerszer jobban néz ki, mint a leváltott verzió
3
/
54
Méretek: 4096x1765x1653
4
/
54
Tengelytáv: 2519 mm
5
/
54
Terepszögek: elöl 21, hátul 33, középen 23 fok
6
/
54
A 4x4-es hasmagassága kisebb a belógó hátsó difi és a független futómű miatt
7
/
54
A 4x4-es hasmagassága 16, az elsőkerekesé 19 cm
8
/
54
Állandó összkerékhajtás, 50%-ig hátra osztható nyomatékkal
9
/
54
Van egyfajta kellemesen varacskos jellege
10
/
54
A kulcsnélküli nyitás érintős lett az elődmodell gombos megoldásával szemben
11
/
54
Ebben a lámpában van a kilincs, ami nyitja az ötödik ajtót
12
/
54
Semmi LED, hagyományos izzó a csúcsmodell hátsó lámpájában is
13
/
54
A 4x4-es kivitel hátsó futóműve független, a 4x2-esé csatolt hosszlengőkaros
14
/
54
Tanksapkamentes töltőnyílás, ez már az elődön is megvolt
15
/
54
Nagyon erőszakolva laza talajon ki lehet belőle hozni az állatot, de csak picit, mert az ESP kikapcsolhatatlan
16
/
54
Alkalmi földutas használatra teljesen jó a 4x4-es Ecosport
17
/
54
Hatalmas tablet középen a csúcskivitelben
18
/
54
Az ülések nem kényelmetlenek, de nem is tartanak semmit
19
/
54
A műszerfal nem is az előző és nem is a mostani Fiestáé
20
/
54
A kézi váltó pontos, öröm kapcsolgatni
21
/
54
Hosszában-magasságban elég a tér hátul, csak széltében szűk az autó
22
/
54
Korszerű konnektivitás a csúcsváltozat HMI-jében
23
/
54
A navi képe
24
/
54
Osztott képernyős nézet
25
/
54
Tolatókamera
26
/
54
Csodásan szól a B&O hifi, az egyik legjobb a kategóriában, a prémium kis SUV-ket is ideértve
27
/
54
Szép a kisautó a kismenü képernyőjén
28
/
54
Navi a kormány mögött
29
/
54
A fogyasztás az erőltetett tesztmenetben nagyon magas volt a dízelben is, a benzinesben is
30
/
54
Icipici a kesztyűtartó
31
/
54
Ami megkülönbözteti az Ecosportot a többi kis SUV-tól
32
/
54
A csomagtartó mérete: 334-1238 liter
33
/
54
A csomagtartó mérete: 334-1238 liter
34
/
54
Feláras tételként rendelhető a külső pótkerék
35
/
54
Másfél literes dízel vagy egyliteres benzinmotor kérhető az Ecosportba, 100-140 lóerő között
36
/
54
Másfél literes dízel vagy egyliteres benzinmotor kérhető az Ecosportba, 100-140 lóerő között
37
/
54
Slide-ok a preziből
38
/
54
Slide-ok a preziből
39
/
54
Slide-ok a preziből
40
/
54
Slide-ok a preziből
41
/
54
Slide-ok a preziből
42
/
54
Slide-ok a preziből
43
/
54
Slide-ok a preziből
44
/
54
Slide-ok a preziből
45
/
54
Slide-ok a preziből
46
/
54
Slide-ok a preziből
47
/
54
Slide-ok a preziből
48
/
54
Slide-ok a preziből
49
/
54
Slide-ok a preziből
50
/
54
Ecosport bácsival: bár a gyártók a fiatalokat jelölik meg fő vevőkörként, a magas ülésű, kényelmes kis SUV-k nagyon népszerűek az idősek körében
51
/
54
Ecosport kutyával
52
/
54
Ecosport suhanva
53
/
54
Ecosport az óceánparton
54
/
54
Fekete-barna Ecosport