B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Videós kör a legújabb Forma-1-es pályán
Baka Gábor
Teniszcsillag lesz a legendás futam kulcsembere
Erdős Norbert
Sártengerré változott a 67-es út a tegnapi vihar után
Baka Gábor
F1: Verstappen a fő riválist dicséri
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
588.0 Ft
D:
598.0 Ft
A BMW új pénzcsináló gépe
1
/
35
Elegáns, nyújtottabb orrú az új forma,
1
/
35
Elegáns, nyújtottabb orrú az új forma,
2
/
35
Vegyük észre az erősen ívelt tetőt és a keskenyedő formát: a csepp-alakot jól közelítő X3 alaktényezője 0,29!
3
/
35
A feláras mátrix LED-fényszórókkal és a menetjelző LED-fényekkel éjjel-nappal tiszteletet parancsol az X3 pillantása
4
/
35
Méretek: 4708x1891x1676 mm
5
/
35
Tengelytáv: 2864 mm. Limuzinos a hosszú orr
6
/
35
A legkevésbé sikerült részlet a C-oszlop töve, túlerőltették a hokibot-motívumot
7
/
35
Fantasztikus az éjjeli fényjáték, ahogy körülöleli a fotonokkal az előttünk haladót vagy a szembejövőket a mátrix-LED
8
/
35
Az alapméret 18 coll, de a 20-assal tagadhatatlanul jobban néz ki a kocsi
9
/
35
A vezető felé fordított középkonzol ősi hagyomány a BMW-nél
10
/
35
A váltókar előtti rekesz felett van egy X3 felirat. Ha az nem lenne, nehéz lenne megmondani, milyen BMW is ez, annyira egyformák a bajorok autói manapság belül
11
/
35
A head-up display etalon az iparágban, tulajdonképpen feleslegessé teszi az összes műszert, kijelzőt
12
/
35
3x2 porlasztott sugárban érkezik a mosóvíz a szélvédőre, nagyon nagykocsis megoldás!
13
/
35
Látványos (bár nem valósághű) a navigáció 3D-s utcaképe
14
/
35
Osztott képernyőn is kellően nagy marad a térkép is, a ráközelítés is a hatalmas kijelzőn
15
/
35
Gyönyörűek az animációk, a grafikák a fényes, éles képet adó kijelzőn
16
/
35
A főmenü blokkjait szabadon variálgathatjuk
17
/
35
Parkolókamera képe az autómosóban
18
/
35
Parkolókamera képe az autómosóban
19
/
35
Parkolókamera képe az autómosóban
20
/
35
Az éjszakai light show is fergeteges
21
/
35
A Display Key az X3-hoz is elérhető, de a legmenőbb funkció, a kulcsról, kívülről irányított parkolás nem kapható az X3-ashoz, az még csak nagyobb Bömösök extrája
22
/
35
Az ülés gyönyörű - de nem kényelmes. Szerencsére lehet választani másmilyet is az opciós listából
23
/
35
Az ülés gyönyörű - de nem kényelmes. Szerencsére lehet választani másmilyet is az opciós listából
24
/
35
Maradt sok fizikai gomb az érintőképernyő mellett (alatt), minden fontosabb funkciót elérni hagyományosan, közvetlenül is
25
/
35
A váltókar és az i-Drive konzolja tökegyforma minden BMW-ben
26
/
35
Remekül tágítja a teret a dupla napfénytető
27
/
35
Luxus-ajtóbelső fával, fémmel, szép kilinccsel
28
/
35
Vakkapcsolók: az ott a követőradar hűlt helye
29
/
35
A kettéosztott kesztyűtartót nem értem, így nem férnek bele nagyobb tárgyak
30
/
35
Széles, minimális oldaltartást adó, amerikaias hátsó támlapárnázás
31
/
35
A lábtér, fejtér nagyon tágas
32
/
35
A feláras hátsó klímakonzol
33
/
35
A motor csak négyhengeres, de a hangjából alig jut be valami az utastérbe, ereje bőven elég a kocsihoz, az étvágya elfogadható ebben az Euro 6-os világban, 1825 kilós tömeg mellett
34
/
35
8,14 volt a valóság a kútnál kiszámolva, sok gyors autópályázás után
35
/
35
Oppardon, a csomagtartót elfelejtettem lekattintani: ez egy gyári kép az 550-1600 literről